י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בשורה טובה: שוקי גלבוע שוחרר מבית החולים

גיבור הפיגוע בקרית ארבע, שהסתער על המחבל שרצה את הלל יפה אריאל הי"ד ונפצע מירי - שוחרר מבית החולים לביתו

שוקי גלבוע ביציאה מבית החולים
שוקי גלבוע ביציאה מבית החולים

משתחרר הביתה: שוקי גלבוע, שנפצע מירי בעת שהסתער על המחבל בפיגוע הדקירה בקרית ארבע לפני כעשרה ימים, אירוע בו נרצחה הלל יפה אריאל הי"ד בת ה-13.5 - השתחרר היום (ב) מבית החולים.

בצאתו מבית החולים, מלווה באשתו שולמית, כתב לצוות שטיפל בו: "צוות הדסה היקר, תודה שהפכתם את שהותי אצלכם להכי טובה ונעימה שיכולה להיות במסגרת הנסיבות. תמשיכו להיות שליחים נאמנים של ה' יתברך. 'וזכרתם כי ה' אלוקיכם הוא הנותן לכם כח לעשות חיל'. בהמון הערכה על עבודתכם המסורה. שוקי ושולמית גלבוע".

ד"ר אדיר כהן, מומחה לכירורגיית פה ולסת ורופא בכיר במחלקה לכירורגיית פה ולסת בהדסה עין כרם אמר כי "שוקי נפצע מירי באזור הפנים ופונה אל חדר המיון בהכרה מלאה ונבדק על ידי רופאים מדיסיפלינות שונות. בראשו אובחן פצע כניסה של הקליע באזור הרקה מימין ופצע יציאה של הקליע דרך ארובת עין ימין, כתוצאה מכך נגרמה פגיעה בלתי הפיכה בעין. בנוסף, סבל שוקי משברים מרוסקים בארובת העין ובעצם הלחי מימין, חתכים נרחבים ופגיעות נוספות בחזה ובגפיים".

"לאחר שיוצב והושגח ביחידה לטיפול נמרץ מספר ימים, הועבר לאשפוז במחלקה לכירורגית פה ולסת. התאוששותו תקינה, הוא מרגיש טוב וכמובן ימשיך טיפול תחת ידם המסורה של צוות מחלקת עיניים וכירורגית פה ולסת".
הלל יפה אריאל שוקי גלבוע בית חולים פצוע פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד