ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מזעזע: קשיש חרדי נשדד בדירתו בבורו פארק

קשיש כבן 76 הופתע כאשר שני שודדים ריתקו אותו לכיסא בביתו, ודרשו את כספו; השניים לא הצליחו לשדוד הרבה, וכעת המשטרה רודפת אחריהם

מזעזע: קשיש חרדי נשדד בדירתו בבורו פארק
ל

אימה בבורו פארק: חרדי מבוגר הותקף בליל השבת האחרונה על ידי שני חשודים, עת פרצו לדירתו וניסו לשדוד אותו.



המקרה החמור אירע בליל שבת בשעה 21:30. שני גברים נכנסו לבניין דירות בבורו פארק שבברוקלין הממוקם בשדרה ה-15, סמוך לרחוב 50. השניים טיפסו לדירתו של מר רוטנר - חרדי בן 76, ודרשו ממנו באיומים את כספו.

התוקפים ריתקו אותו לכיסא בביתו בו הוא מתגורר בגפו, הזהירו אותו לבל יזוז, וביצעו חיפוש בדירה אחר כספים וחפצי ערך. לאחר כ-15-20 דקות, נאלצו השניים לעזוב עם שלל מגוחך: מכשיר פקס ושלושה דולרים שמצאו בבית.

למרבה הנס, החרדי המבוגר לא נפצע במהלך השוד ולא נזקק לטיפול רפואי. לפי הצילומים שהתפרסמו לא נראה כי השניים החזיקו ברשותם כלי נשק כל שהוא - חם או קר. על פי המשטרה, עוד קודם לכן עקבו השניים אחרי המותקף במשך רגעים ארוכים, כאשר בשעה 21:00 לערך הוא חזר מתפילת ליל שבת בבית הכנסת.

"חששתי שהם רוצים להרוג אותי", סיפר רוטנר. "הם דחפו אותי פנימה, הושיבו אותי על כיסא כשפני מופנות אל פינת החדר, בזמן שהם חיפש בדירה. הם אמרו לי 'אל תחשוב יותר מידי על השאלה: היכן הכסף'. במשך כל הזמן אמרתי להם: 'תקשיבו, הכסף שלי נמצא בבנק'. אני חושב שהם בכלל לא שמעו אותי. הם דיברו בנימוס רב. הם אמרו לי שאם אשב בצד, לא תהיה בעיה".

משטרת ניו יורק הוציאה הודעה בה היא מבקשת את עזרת הציבור בזיהוי שני התוקפים, כפי שתועדו במצלמות האבטחה המותקנות בבניין. המשטרה תוהה מדע לקחו השניים את מכשיר הפקס מביתו של מר רוטנר.

תיאורם של התוקפים: האחד - גבר מזוקן לבן, לבש חולצת טריקו לבנה, נעליים כהות וכובע מצחייה שחור. השני - היה לבוש חולצת טריקו שחורה, מכנסיים קצרים בצבע כהה, נעלי ספורט וכובע כהה.
בורו פארק חדשות מהעולם קשיש חרדי נשדד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד