י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כיצד לבחור מזוודה לטיסה לחו"ל?

רגע לפני הטיסה, חשוב לוודא שארזתם הכל בצורה הנכונה ביותר ובמזוודה המתאימה לכם ביותר • אספנו עבורכם בעזרתו של עמנואל אברהמי, מממלכת המזוודות, את הטיפים החשובים לרכישת מזוודה לפני הטיסה • מאת: יעל פלד ינאי

כיצד לבחור מזוודה לטיסה לחו"ל?
לואי

זול עולה ביוקר:

בין אם אתם מחפשים מזוודה איתה תוכלו לעלות למטוס, או מחפשים מזוודה גדולה לשלוח אל בטן המטוס, אל תתפשרו על איכות. מזוודה עמידה, צריכה ללוות אותכם לאורך כל הנסיעה, להיפתח ולהיסגר ובעיקר לשמור על חפציכם. רוכסן קרוע, ידית או גלגל שבורים, יכולים לעכב ולחבל בטיולכם.

ארבע, יותר טוב משניים:

לגלגלי המזוודה חשיבות רבה. מזוודה בעלת 4 גלגלים המסתובבים על צירם, תחליק בקלות ותשמור על יציבותה. חלוקת העומס והמשקל על 4 גלגלים, תשמור על שלמותה של המזוודה לאורך זמן.

מתנה קטנה במרחק הקלקה

רכשו בחנות המתמחה במזוודות ותיקים:

חנות מתמחה, תוכל לסייע ולהעניק מניסיונה בתחום התמחותה. רק מומחה בעל ניסיון יוכל להתאים את המזוודה הנכונה לטיסה ולצרכי הלקוח. מזוודה רכה או קשיחה, עם מנעול בתקן אמריקאי או אבזרים משלימים, יהפכו את נשיאת המטען לחוויה.

חפשו מותג מוכר ואיכותי:

שירות תיקונים וחלקי חילוף מקוריים, ישמרו על מזוודה איכותית לשנים רבות. מותג מוכר הנמכר בארצות שונות, יבטיח שירות חובק עולם. מותגים כגון דלסיי, סוויס, לי-קופר ואחרים עומדים בתקנים המחמירים ביותר. וודאו כי למותג ישנה אחריות (שירות שאינו קיים במזוודות חסרות שם).

בטיסה לארצות הברית, וודאו כי מנעול המזוודה תקני:

כיום, במרבית שדות התעופה אסור לנעול מזוודות מטעמי ביטחון. רשות התעופה האמריקאית מתירה נעילה רק במנעול העומד בתקן TSA, המאפשר את פתיחת המזוודה ע"י מפתח ייעודי המצוי בידי אנשי הביטחון בנמל התעופה. כל מנעול אחר יפרץ!

ידית נשיאה נשלפת:

מזוודות טרולי, מומלץ לרכוש עם ידית נשיאה נשלפת הממוקמת בתוך המזוודה. מנגנון חיצוני, עלול להינזק ולהישבר. יש לבדוק כי ידית הנשיאה ננעלת לאחר השליפה, קורסת בקלות חזרה למקומה וכי נוח לאחוז בה.

בדקו את מידות המזוודה:

תקנות נשיאת מטען, קובעות ממדים מקסימליים מחמירים לגבי מזוודות אותן ניתן לשאת אל הטיסה. מזוודה גדולה, גם במ"מ ספורים, תשלח אל בטן המטוס. המידות המקובלות ברוב החברות הן, 55 ס"מ גובה, 40 ס"מ רוחב ו- 23 ס"מ עומק. יש לשים לב, ישנן חברות המחמירות ודורשות מזוודה קטנה יותר.

בקשו מהמוכר בחנות הדרכה:

גם אם נראה לכם כי אין כל נסתר או חדש בתפעול המזוודה, בקשו מהמוכר הסבר קצר. טיפים, תאים סודיים או דגשים באריזה, יכולים לשפר את האריזה והשימוש שלכם המזוודה במהלך הטיול.

.


למידע נוסף>>

ממלכת המזוודות טיול לחול קניית מזוודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד