י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

במקום להיאבק באפליה - ש"ס פותחת מוסדות

שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע על פתיחת 27 בתי ספר יסודיים ו-9 תיכונים ברשת החינוך של התנועה בשנת הלימודים הקרובה

דרעי. צילום: קובי הר צבי
דרעי. צילום: קובי הר צבי

מוסדות חדשים ברשת החינוך של ש"ס: לאחר שנים רבות בהן לא נפתחו מוסדות חדשים ברשת החינוך, בתחילת שנת הלימוד הקרובה יצטרפו ל-176 מוסדות הרשת הקיימים עוד כ-27 בתי ספר יסודיים ו-9 תיכונים.

יו״ר תנועת ש״ס אריה דרעי אמר כי ״לאחר עבודה שקטה ומאומצת אני שמח לבשר על פתיחת 36 מוסדות חדשים ברשת החינוך של תנועת ש״ס, אנחנו נמשיך בזה בכל הכח עד שנשלים את המהפכה ונהפוך לרשת החינוך הגדולה בישראל, זו המלחמה האמיתית באפליה, הגיע הזמן שנפסיק להתדפק על דלתות אחרים״.

אתמול נשאל דרעי בראיון לבחדרי חרדים בנושא אפליית הספרדים בבתי הספר, ועל הבטחתו בשנה שעברה לקדם חוק רישום אזורי והשיב: "אני רוצה להסביר את הנושא הזה. אני חושב שהחוק האזורי זה הדבר הטוב ביותר. אני לא שחקן לבד בעניין. כדי להעביר חוק אזורי אני צריך את שר החינוך ואת הקואליציה כיוון שזו חקיקה".

זה הבעיה או שזה יהדות התורה?

"זה הבעיה. היו לי כמה שיחות עם השר בנט ועם המנכ"לית של המשרד כדי לגבש יחד חוק אזורי. בהתחלה אני חייב לומר שהשר בנט נתן לי תמיכה כיוון שהוא דיבר בנחרצות נגד אפליה, ואז הוא חזר אלי בחזרה ואמר לי היות שזה לא מקובל על יהדות התורה אז הוא לא יכול לתמוך בזה. הוא רוצה מאוד להדק את השותפות ולא רוצה להיכנס לצד במחלוקת ולכן הם לא יתמכו".

אז הבעיה זה יהדות התורה...

"יהדות התורה מתנגדת לעניין הזה ולכן אין לי סיכוי ואפשרות, אלא אם אני גורם למשבר ממשלתי ואני לא מעוניין לגרום למשבר. מה שאנחנו עושים עכשיו, אנחנו מנסים בעבודה קשה מאוד לצערי, בת ועוד בת, כדי להכניס אותן, ואני מקווה שנצליח בעזרת ה'".
אפליה מוסדות שס דרעי מעיין החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד