י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יום חגו: החל מהשבוע הבא - חוגי אזרח חופשי

ביום שני הקרוב צפוי הח"כ לשעבר מש"ס, עופר חוגי, להשתחרר מכלא מעשיהו, ולהפוך לאזרח חופשי • ועדת השליש אליה פנה, החליטה לנכות לו שליש, בשל התנהגות טובה

חוגי (משמאל) בחתונת בנו של ח"כ לשעבר בניזרי, בשבוע שעבר. צילום: יעקב כהן, בחדרי חרדים
חוגי (משמאל) בחתונת בנו של ח"כ לשעבר בניזרי, בשבוע שעבר. צילום: יעקב כהן, בחדרי חרדים

יום חגו של עופר חוגי: חבר הכנסת לשעבר מש"ס המרצה עונש מאסר בכלא מעשיהו, צפוי להשתחרר בשבוע הבא מכלאו ולסיים בכך את תקופת מאסרו. ככל הנראה, ביום שני הקרוב יהפוך הח"כ הש"סי לשעבר לאזרח חופשי.

ההחלטה על שחרורו לפני תום תקופת המאסר בן שלוש השנים שהטיל עליו בית המשפט העליון, התקבלה לאחר שוועדת השליש בכלא התכנסה בעקבות בקשתו, והחליטה לנכות לו שליש, בשל התנהגות טובה.

עופר חוגי, נבחר לכנסת ה-15, ונכנס לכנסת ה-16 עם התפטרותו של יאיר פרץ, שהורשע בקבלת דבר במרמה.

בדצמבר 2006 הורשע חוגי בבית המשפט המחוזי בירושלים בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, בשימוש במסמך מזויף, ברישום כוזב במסמכי תאגיד ובניסיון לקבל דבר במרמה, בעת שכיהן כמנכ"ל מוסדות "אור החיים".

על פי כתב ההרשעה, חוגי זייף רשימות של תלמידים, כדי לקבל סכום גדול יותר ממשרד החינוך לתקציב ההסעות. על חוגי נגזרו שנתיים מאסר בפועל, שנה וחצי מאסר על תנאי וקנס של 12 אלף שקלים‏‏.

חוגי ערער לבית המשפט העליון על עצם הרשעתו ועל חומרת העונש. מנגד - הפרקליטות ערערה על קולת העונש.

בית המשפט העליון החליט לקבל את ערעור הפרקליטות, ובנובמבר 2008 הוחמר עונשו של חוגי לשלוש שנים מאסר בפועל וכן קנס של 200 אלף שקלים.

בשבוע שעבר יצא חוגי לחופשת סופשבוע, ונראה בציבור כשהוא משתתף בחתונת בנו של ח"כ לשעבר שלמה בניזרי, החולק עם חוגי תא סמוך, שהתקיימה בשכונת תלפיות בירושלים (ראו תמונה).

כאמור, ככל הנראה בשבוע הבא הוא יהפוך לאזרח חופשי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד