י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ח"כ יעקב אשר זעם: "בית שמש ועוד פעם בית שמש"

ח"כ יעקב אשר נשא דברים לרגל יום הדיור ודרש מהממשלה "להקצות בכל עיר שכונה אחת לחרדים" • צפו

אשר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
אשר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



ח"כ יעקב אשר נשא היום (ג) דברים במליאת הכנסת במסגרת יום הדיור. לדבריו, בהעדר תכנון מתאים לציבור החרדי - יש הדרה שלו ממהפך הדיור שעושה הממשלה

בנאום במליאת הכנסת שיבח ח"כ יעקב אשר את שרי הממשלה, שר האוצר, שר השיכון וח"כ אלי כהן העומד בראש ועדה שמקדמת רפורמות בבנייה, השותפים למהפך הדיור שמובילה הממשלה, "יש עשייה גדולה של הרבה מאוד דברים שיובילו ויבשילו לפתרון מצוקת הדיור הכללית", אמר ח"כ אשר.



ח"כ אשר הוסיף: "אבל בד בבד נתריע כי יש לצערנו הרב הדרה אולי מכוונת ואולי לא מכוונת אבל יש הדרה שנעשית ע"י תכנון, אין היום במדינת ישראל כמעט ערים שבהם מתכננים שכונות לציבור החרדי", אמר ח"כ אשר והסביר כי על פי החלטות מקצועיות של משרד השיכון וועדות מחוזיות, לשכונה חרדית יש אפיונים מיוחדים המצריכים תכנון מיוחד, אם על ידי תוספת שטחי ציבור או כבישי תחבורה, כי הציבור החרדי הוא צרכן תחבורה ציבורית וכדומה. "לצערנו הרב אין היום בכל שפע התוכניות ובכל שפע המכרזים חוץ מבית שמש ועוד פעם בית שמש אין פתרונות לציבור זה,"

"אני מבקש", חתם ח"כ אשר את דבריו "כי ביום זה יום הדיור בכנסת ובימים הקרובים נצעד ביחד לפתרון הסוגיה והממשלה תדאג שבכל מקום שמתוכננת בנייה מסיבית תתוכנן לפחות שכונה אחת בכל עיר בהתאמה לצרכי הציבור החרדי".
יעקב אשר דיור חרדים זוגות צעירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד