י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הבן הספיד בבכי: "ליווית את שלומי לחופה, אני אלווה את ישי"

קהל רב ליווה למנוחות את האישה החשובה מרת חנה גאולה דוויק ע"ה, שנהרגה הבוקר בתאונה הקשה בצומת חשמונאים סמוך למודיעין עילית. בנה, הזמר משה דוויק, הספיד את אמו בבכי: "ליווית את שלומי בחתונה, אני אלווה את ישי"

הלוויית חנה דוויק
הלוויית חנה דוויק

קהל רב ליווה בשעה האחרונה (שלישי) בבית העלמין ירקונים בפתח תקווה את האישה החשובה מרת חנה גאולה דוויק ע"ה, בת 53, תושבת רחוב נתיבות המשפט בקרית ספר, שנהרגה הבוקר בתאונה הקשה בצומת חשמונאים סמוך למודיעין עילית, ימים ספורים לאחר ימי שבע הברכות לבנה שנישא בשבועות האחרונים.

במסע הלוויה נשא דברי הספד מרגשים בנה, הזמר משה דוויק: "אני עומד כאן, ליווית את שלומי בחתונה, אני ילווה את ישי, מה יהיה על אבא, על כולנו, על האחים והאחיות כל המשפחה.

"אני לא יודע לדבר אני רק יודע לשמח אנשים ולשיר, אני רוצה לבקש ממך בשם כולנו ובשם כל המשפחה מחילה וסליחה אם לא התנהגנו בך כראוי אנא ממך תתפללי עלינו למעלה תבקשי על כולנו על כל עם ישראל שתתקרב הגאולה ויבנה בית המקדש בתחיית המתים".

משה דוויק היה אמור הערב לשמח בחתונת בת ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול.

התאונה המזעזעת אירע בשעה 7:15 לערך, משאית שהובילה מקדח גדול (טרקטור) נסעה בכיכר חשמונאים בכביש 446 ממכבים לכיוון מודיעין עילית. במהלך הנסיעה בכיכר התהפך המקדח על המדרכה.

הציבור נקרא עדיין להתפלל לרפואת הילדה שנפצעה בתאונה הדס בת אבישג המאושפזת עדיין במצב קשה בבית החולים.
חנה גאולה דוויק קרית ספר זמר משה דוויק הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד