כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

'יד אליעזר' השתלט על אולם תמיר המיתולוגי

רשימות שלא נגמרות, שנה המתנה ולחץ בלתי פוסק, הביאו לעסקת ענק במגזר השמחות הירושלמי: ארגון 'יד אליעזר' רכש את פעילות קומפלקס השמחות המיתולוגי 'תמיר' ויסבסד את הפעילות בו

אולמי תמיר בירושלים. צילום: קובי הר צבי
אולמי תמיר בירושלים. צילום: קובי הר צבי

היסטוריה בעולם השמחות בירושלים: אולמי 'תמיר' בירושלים, אחד ממתחמי השמחות הוותיקים בבירה, עבר השבוע מהפך ועבר לרשות ארגון 'יד אליעזר'. מתחם האירועים, הממוקם בשיפולי השכונות החרדיות ובסמיכות למתחמי המשרדים בהר חוצבים, אירח בעשרות השנים בהם הוא קיים את השמחות של גדולי ראשי הישיבות, אדמו"רים ואישי ציבור.

הצלחת האולמות הביאה במהלך השנים להתעניינות רבה מצד משקיעים שרצו להיכנס כשותפים באולם, אך בעלי האולם סירבו והמשיכו לתפעל את האולם באופן עצמאי.

אלא שהשבוע, עבר האולם מהפך דרמטי. ארגון 'יד אליעזר' מחזיק כיום בארבעה אולמות בירושלים ובבני-ברק. האולמות הקרויים על שם הנדיבים וולף ופרידמן תפוסים שנה מראש, ופעמים רבות הטלפון הראשון שעושים מחותנים - עוד לפני הטלפונים למשפחה על הבשורה המשמחת - זה להנהלת האולם בכדי לשריין תאריך.

אולמי תמיר בירושלים (באדיבות המצלם)צילום: אולמי תמיר בירושלים (באדיבות המצלם)
אולמי תמיר בירושלים (באדיבות המצלם)

להצלחה המסחררת של אולמות יד אליעזר יש כמה הסברים ובראשם - מחיר מסובסד. מידי יום נאלצים בהנהלת הארגון לדחות עשרות פניות של משפחות העומדות ערב נישואי ילדיהם ולשלוח אותם לאולמות ירודים ברמה ויקרים במחיר.

בתקופה האחרונה, התגבר הלחץ על הנהלת הארגון, שהחליטה לעשות הכל על מנת להגדיל את היצע האולמות למשפחות בני התורה. תחילה, חשבו בארגון לבנות אולמות מ'אפס', אבל הקושי באיתור מקום מרכזי כמו גם הזמן הממושך של הבניה - הפכו את התוכנית ללא מעשית.

לפני מספר שבועות עלה הרעיון לרכוש את פעילות אולמות 'תמיר' ובתום מו"מ קצר בין הנהלת הארגון למנהלי האולם - נחתם חוזה, ומייד אחרי החגים האולם הוותיק יעבור מהפך וימכר במחירי חסד לרווחת המשפחות ברוכות הילדים שמתקשות גם כך להשיא את הילדים בשיתוף עם קייטרינג 'גורמה'.

גורמים בענף השמחות מעריכים כי המהלך שייטיב עם משפחות ברוכות הילדים, ייקר עוד יותר את שאר האולמות בירושלים שסובלת גם כך ממצוקת אולמות חריפה.
אולמי תמיר יד אליעזר עסקה חתונות ענף השמחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד