ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אחיו של שמעון לסרי ז"ל ילבש את בגדיו

במעמד מרגש במיוחד, משפחתו של שמעון יוחאי לסרי, בנו של הרב מיכאל לסרי שטבע למוות לפני כחודש, הגיעה לישיבה בה למד, לקחה את כתביו וחפציו האישיים. אחד הבנים ילבש את בגדיו של האח המנוח כסגולה. במעמד השלושים לזכרו קרא הרב לסרי קדיש לסיום הש"ס שנערך לעילוי נשמת בנו • תיעוד

הרב לסרי בשלושים לבנו (צילומים: חיים פון)
הרב לסרי בשלושים לבנו (צילומים: חיים פון)

 

אמש (שלישי) נערך כנס מיוחד לציון השלושים לזכרו של הבחור שמעון יוחאי לסרי ז"ל, בנו של הרב מיכאל לסרי, שטבע למוות לפני חודש. המעמד נערך בישיבת "כנסת ישראל" באשדוד בראשות הגר"מ מוגרבי, בהשתתפות רבנים ואישי ציבור.



הרב לסרי דיבר בכנס על כך שצריך לראות את הנקודות הטובות גם בפורענות, גם כשקשה ועל כך שיש צורך להסתכל על הפנימיות של האדם ולא על החיצוניות.

לאחר מכן קרא הרב לסרי קדיש על סיום הש"ס שנערך לעילוי נשמת בנו על ידי עשרות תלמידי ישיבות ואברכים שהתגייסו לסיים את הש"ס עד השלושים לעילוי נשמת שמעון יוחאי ז"ל.

שר הפנים אריה דרעי הגיע לכנס ודיבר אף הוא ושיבח את תלמידי הישיבות: "אתם גיבורי הכוח, גיבורי החיל. העול שמוטל על כתפיכם בדור שיש בו פריצות גדולה הוא גדול מאוד. צריך להתחזק כמה שיותר. אנחנו זקוקים לכם. עם ישראל זקוק לתורה שלכם".



"בעזרת השם שתראו נחת מיוצאי חלציכם וכל הנשמות היקרות שאתם מקרבים לעם ישראל. שהקב"ה ישמח אתכם מכאן ואילך".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי משפחתו של שמעון יוחאי הגיעה אמש לחדר בישיבה בה למד. בני המשפחה לקחו את חפציו האישיים וכתביו. לדברי אחד מבני המשפחה ששוחח עם "בחדרי חרדים", המעמד היה מלווה ברגשות מעורבים.

לדבריו, אחד מבני המשפחה ילבש את בגדי אחיו המנוח כסגולה לקיים המשך למנוח.

 

































הרב לסרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד