ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

שיעור כללי בלובלין: המסע של הגרב"מ אזרחי לפולין

ראש ישיבת עטרת ישראל יצא למסע לקראת חודש אלול לעיירות פולין • כל הפרטים על הדאצ'ה המתוכנן

הגרב"מ אזרחי  צילום: שוקי לרר
הגרב"מ אזרחי צילום: שוקי לרר

בסימן ארבעים שנה ליסודה של ישיבת 'עטרת ישראל' בירושלים, ראש הישיבה וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי יוצא למסע חיזוק בפולין בבין הזמנים הקרוב, כהכנה לקראת זמן אלול והימים הנוראים.

מדובר במסע ייחודי מסוגו שבו ישתתפו נגידים ובוגרי הישיבה מכל העולם, שיגיעו להשתתף במסע לצד רבנים וראשי ישיבות שכבר אישרו את השתתפותם. גולת הכותרת של המסע היא לימוד והכנה לקראת זמן אלול הקרב ביחד עם השיעורים המפורסמים של ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי.

במהלך המסע ילמדו בצוותא חדא המשתתפים בישיבת חכמי לובלין בפולין שם ימסור שיעור כללי מיוחד הגרב"מ אזרחי וכן עוד אחד מהתלמידי חכמים שיצטרף למסע, כמו כן תוקרן במקום מצגת ייחודית על הישיבה במשך שנות ארבעים קיומה מאז נוסדה על ידי ראש הישיבה.

בשבת ישהו בקראקוב,, שם יערוך ראש הישיבה את סעודות השבת עם משתתפי המסע כשבמוצ"ש יתקיים דינר לטובת הישיבה. בקרב מארגני המסע עדיין לא החליטו מי מהנגידים ישמש כנואם הכבוד.

במהלך המסע שיחל ביום רביעי כ' אב ויסתיים ביום שני כ"ה אב יפקדו המשתתפים את קברי הצדיקים בגור ובליז'ענסק ויגיעו גם למחנות ההשמדה באושוויץ, כמו כן יגיעו לקברם של רבי חיים וואלוז'ין והנצי"ב.

בעבר נסע הגרב"מ אזרחי למסעות דומים שזכו להצלחה גדולה והותירו רושם רב על המשתתפים כהכנה לזמן אלול בו מכין הגרב"מ כל אחד ואחד מהמשתתפים להיכנס אחרת לזמן אלול כשהם גדושים בתורה ובמוסר.
הרב אזרחי עטרת ישראל ישיבה פולין שיעור בלובלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד