י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נהג המשאית חשוד בגרימת מותה של חנה דוויק ע"ה

הבוקר יובא הנהג הדורס להארכת מעצר בבית משפט בירושלים • האשמה: נהג במהירות מופרזת בכביש

התאונה הקשה אמש
התאונה הקשה אמש

נהג המשאית שהיה מעורב אתמול (ג') בתאונה בה נהרגה חנה גאולה דוויק ע"ה, ונפצעה קשה ילדה בת ארבע - יובא הבוקר לבית המשפט.

ל'בחדרי חרדים' נודע מיד לאחר התאונה הקטלנית בכיכר החשמונאים הסמוכה למודיעין עילית, נחקר נהג המשאית על ידי בוחני משטרת ישראל בחשד כי נסע במהירות גבוהה מידי - ונעצר. מבדיקה ראשונית שערכו בוחני התנועה בשטח עלה כי הנהג נסע במהירות שלא בהתאם לדרך, מהר ממה שצריך - וזה גרם להתהפכות.

הנהג, בן 52 מירושלים, יובא הבוקר בשעה 11:00 לבית משפט לתעבורה בירושלים, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו על מעורבותו בתאונה הקטלנית. מצבה של הילדה שהגיעה אתמול מתאונת הדרכים בחשמונאים נותר אנוש. מורדמת ומונשמת מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ ילדים.



כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אתמול בשעה 7:15 משאית שהובילה מקדח גדול (טרקטור) נסעה בכיכר חשמונאים בכביש 446 ממכבים לכיוון מודיעין עילית. במהלך הנסיעה בכיכר התהפך המקדח על המדרכה ופגע בשני הולכות רגל, בת 53 נהרגה ובת ארבע נפצעה אנושות.

האישה מרת חנה גאולה דוויק ע"ה, בת 53, תושבת רחוב נתיבות המשפט בקרית ספר, פונתה לבית החולים תל השומר שם קבעו את מותה. שנהרגה הבוקר בתאונה הקשה בצומת חשמונאים סמוך למודיעין עילית, ימים ספורים לאחר ימי שבע הברכות לבנה שנישא בשבועות האחרונים.
במסע הלוויה נשא דברי הספד מרגשים בנה, הזמר משה דוויק: "אני עומד כאן, ליווית את שלומי בחתונה, אני ילווה את ישי, מה יהיה על אבא, על כולנו, על האחים והאחיות כל המשפחה.

הילדה בת ארבע שנפצעה אנושות, מתגוררת באותו רחוב בה הייתה גרה המנוחה במודיעין עילית, ומאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים תל השומר. הציבור נקרא להמשיך ולהעתיר התפילה עבור הילדה הדס בת אבישג לרפואה שלמה.
תאונת דרכים מודיעין עילית חנה דוויק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד