י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

נוער נושר נזרק לרחוב, ולא אכפת לאף אחד

בטור כואב ותקיף שואל יענקי פרבר את השאלות הקשות - איפה כל מלכחי הפנכה כשנערים נזרקים לרחוב, ומתי נגייס כסף בשביל הבית במקום להתרים לעוד ארגון החזרה בתשובה? • חזק

נוער נושר נזרק לרחוב, ולא אכפת לאף אחד
ל

היום (ד') בבוקר נהרס מבנה בירושלים ששימש מפלט אחרון לנוער נושר, הנערים נזרקו לרחוב פשוטו כמשמעו. בינתיים, היחיד שמטפל בעניין הוא הרב מלכיאל מסיעת ש"ס שמנסה לדאוג להם למקום חלופי. זה לא מעניין אף אחד כי זה "סתם נוער נושר" שקל לזרוק אותו, ואף אחד לא ילחם בשבילו.

יום שלם טחנו את "הועדה למינוי גבאים". צילמו מכל זווית אפשרית את צבע הכיפה של כל מועמד ודנו על זה יום ולילה - אינני מזלזל בחשיבות הנושא - כל צייצן מתחיל ידע להסביר הכי טוב, מי ראוי ולמה.

אבל פה -אין קול ואין עונה, חוץ מבודדים שאין לאל ידם להושיע. אותם אנשים שידעו להילחם על הרס מקלחונים בישיבה בבית וגן ממלאים את פיהם מים. הרסו קומה בישיבה בבית וגן, והמקום הפך לזירת קרב סטייל מחוז דרעא בסוריה, מכות וונדליזם, כשעל יד צולם בחור חותך צמיג של ניידת. האזור שם שקק יומם ולילה, וכל חבר כנסת מסיעה מסוימת הקפיד לבוא ולהצטלם. אבל פה - זה לא מעניין אף אחד מהם.

אחרי זה כולם שואלים איפה הגידול הטבעי? אז הנה הוא, והם נזרקים לרחוב.

כל אותם אנשים שעומדים מנגד שותפים לפשע הזה. ולא הכוונה למנהל מקרקעי ישראל או לחברי העירייה, אלא לאותם פוליטיקאים ומלחכי פנכה שבימים כתיקונם מצטלמים עם כל צרוע וזב על רקע בנין כזה או אחר "שהם דאגו לו", אבל פה הם לא עושים כלום.

שלא יתפלאו אם יהיו להם ילדים או נכדים נושרים כעונש משמים. ואל תטיפו לי מוסר על צדקנות, הם ילדים שלנו ושלכם, איפה הרחמים על נשמות יהודיות משלנו? מה, הם לא ידעו שהמבנה מיועד להריסה? למה לא דאגו להם למקום חלופי? מה קרה? הנערים האלו לא בני אדם?!

כתבתי בעבר ושוב אחזור על זה: מתרימים כסף לארגוני קירוב להחזיר בתשובה, אבל לילדים שלנו לא דואגים. יש מאות ועדות רבנים למיניהם לכל פינוקיו חדש שיוצא לשוק, אבל נערים שכל חטאם שלא קיבלו יחס נכון נזרקים לרחוב.

אין על זה מחילה וכפרה. אל תספרו לי על בירוקרטיה ושאר ירקות, כי כשמלחכי הפנכה רוצים תקציב לטיול לבניאס לכמה צילייגרים, הם יודעים להביא תקציב לזה.

וכשיגיע יום הבוחר - אני יעלה את כל הרפש הזה קבל עם ועדה.
ישיבת מתחברים מתחברים ההרס נוער נושר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד