כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

השר בנט למנהלי המוסדות החרדים: "תם עידן החשדנות" • וידאו

שר החינוך נפתלי בנט נאם בפני מאות מנהלי מוסדות חינוך וישיבות של אגף המוסדות התורניים במשרד: "מבחינתי תם העידן בו אתם חשודים אוטומטית בעבודה על המערכת. אני מאמין בכם כאנשים ישרים שמלאכתכם נעשית לשם שמיים". צפו

השר נפתלי בנט (מרים אלסטר, פלאש 90)
השר נפתלי בנט (מרים אלסטר, פלאש 90)

בכנס שנערך הבוקר (רביעי) בבנייני האומה בירושלים לטובת מנהלי הישיבות ומוסדות החינוך הוצגו שורה של פעולות לטובת מוסדות החינוך והישיבות לצד תוכנות חדשות שנועדו לשפר את השירות עבור הישיבות.

בכנס השתתפו בין היתר הראשון לציון הרב יצחק יוסף, רבה הראשי של ירושלים הרב אריה שטרן והרב דוד גרוסמן.

שר החינוך נפתלי בט נאם בפני המנהלים והצהיר כי משרד החינוך כבר לא חושד בהם ב"עבודה על המערכ". בנט פתח את דבריו וסיפר כי חלק מהשינוי שהוא מוביל במשרד החינוך הוא הסרת החשדנות כלפי מוסדות עולם התורה.



"מבחינתי תם העידן בו אתם חשודים אוטומטית בעבודה על המערכת. אני מאמין בכם כאנשים ישרים שמלאכתכם נעשית לשם שמיים" אמר בנט למנהלים. "במסגרת השינויים שאני מוביל יכולתם לראות את השירות שהענקנו עכשיו בנושא ההבטחת הכנסה והעבודה המאומצת שמוביל עמוס צאידה בנושא".

בנט הוסיף, "אתם נושאי הדגל של עולם התורה וככאלה אתם ראויים לשירות הטוב ביותר". יש לציין כי בין מוסדות החינוך והישיבות שורר מתח מתמיד בשל הפיקוח על השתתפות הבחורים בישיבות.

במסגרת הרוח החדשה הנושבת מלשכת שר החינוך אף נקבעו לאחרונה כללים נוספים לפיהם המשרד לא עורך ביקורות פתע בשעות הבוקר של ימי ראשון בהם הבחורים חוזרים לישיבה מחופשת שבת ובימי חמישי לפני הצהריים בשל היציאה של הבחורים לבית.
נפתלי בנט מוסדות חרדיים מנהלים חרדים משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד