כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הותר לפרסום: זהו הישראלי שחצה את הגבול לעזה

הצהריים הותר לפרסום שמו של הישראלי שחצה את הגבול לעזה - ג'ומעה אבראהים אבו ענימה, המתגורר בכפר חאשם זאנה שבפזורה הבדואית. אביו: "בני סובל ממצב נפשי קשה"

גבול עזה (Corinna Kern/Flash90)
גבול עזה (Corinna Kern/Flash90)

בשעות הצהריים (רביעי) הותר לפרסום כי האזרח הישראלי שחצה אתמול את הגדר לרצועת עזה הוא ג'ומעה אבראהים אבו ענימה - המתגורר בכפר חאשם זאנה שבפזורה הבדואית.

כזכור, אתמול זוהתה דמות שחוצה את הגדר לכיוון הרצועה. מבדיקה ראשונית עולה כי אבו ענימה חצה ככל הנראה את הגבול במרכז הרצועה, שם טיפס במהירות על הגדר.

אבראהים אבו גנימה, אביו של ג'ומעה, אמר כי בנו "סובל ממצב נפשי קשה. לקחנו אותו לבתי חולים וגם לשייחים אבל לצערי כלום לא עזר. אני לא מבין מאיפה עלתה לו מחשבה לחצות את הגבול לעזה. לא צפינו שהוא יעשה דבר כזה. אם היינו יודעים לא הייתי מאפשר לו בכלל לצאת מהבית".

האב הוסיף: "אתמול נסע קרוב לגבול ופתאום הוא נעלם לנו. השתגענו כשידענו שהוא נכנס לעזה. מאז שהוא נעדר הוא לא יצר איתנו קשר ואין לנו מושג איפה הוא. אני מקווה שהוא יחזור לחיק משפחתו כי מקומו צריך להיות בבית ולא במקום אחר".

כזכור, לפני כשנתיים חצו שני ישראלים את הגדר לרצועת עזה - אברהם (אברה) מנגיסטו, בן 29 מאשקלון, שנמצא ברצועה מאז תחילת ספטמבר 2014. אדם נוסף הוא הישאם א-סייד, בדואי תושב הדרום, המוכר כלוקה בנפשו, שחצה את הגבול לרצועה שלושה חודשים לאחר מכן.
גבול עזה ג'ומעה אבראהים אבו ענימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד