י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"הדובר החרדי של צה"ל" אלי פלדשטיין קיבל דרגות קצונה

קידום בצה"ל: אליעזר (אלי) פלדשטיין, סגן משנה בדרגתו ומי שנחשב ל"דובר החרדי של צה"ל, השתתף בשבוע שעבר בטקס בו חשפו את דרגות הקצונה שקיבל, לאחר שסיים בהצלחה קורס קצינים בבסיס בה"ד 1

אלי פלדשטיין ומוטי אלמוז
אלי פלדשטיין ומוטי אלמוז

קידום בצה"ל: אליעזר (אלי) פלדשטיין, סגן משנה בדרגתו, השתתף בשבוע שעבר בטקס בו חשפו את דרגות הקצונה שקיבל, לאחר שסיים בהצלחה קורס קצינים בבסיס בה"ד 1.

פלדשטיין, בוגר ישיבת "אור ישראל" בפתח תקווה, התגייס לצה"ל לפני שנתיים, ביוני 2014, לחטיבת דובר צה"ל. בשנה וחצי בה שירת בחטיבת דובר צה"ל, הקים מדור תקשורת חרדית ששירת את אתרי האינטרנט החרדים, תחנות הרדיו והעיתונים המגזריים. הוא יזם עשרות כתבות מגזיניות וזכה להוקרה רבה במערך הדוברות.

מעבר לקשר שלו עם הכתבים של מערכות התקשורת החרדיות, כל פנייה לדובר צה"ל הנוגעת לחיילים חרדים, הייתה מטופלת על ידו. למעשה, ועל כך מסכימים כל העיתונאים החרדים המסקרים את צה"ל, כמעט כל כתבה שעסקה בצבא ההגנה לישראל או בקשר למגזר החרדי - הם נעזרו בפלדשטיין, שדואג לספק תמיד את החומרים באופן מקצועי וזוכה להערכה רבה.

לאחר קורס קצינים ארוך וקשה, קיבל פלדשטיין את דרגת הקצונה, וימונה לתפקיד ראש לשכת רח"ט (ראש חטיבה) התכנון, האחראית על תקציב צה"ל ואגף כוח אדם.

מערך דובר צה"ל מונה כיום כ-500 חיילים, שבראשם עומד דובר צה"ל מוטי אלמוז. במערך מספר מדורים המקוטלגים על פי אינטרנט, רדיו, טלויזיה, תקשורת חוץ ושפות, כאשר למדור תקשורת חרדית הוקצו עם הקמת המדור, חיילים כמעט כמו לכל מדור אחר בענף.
אלי פלדשטיין מוטי אלמוז דובר צהל קצונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד