כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שמאלנים פצעו את בן ארי: "ואיפה השב"כ?"

פעילי שמאל קיצוני רעולי פנים, תקפו בגז מדמיע, תהלוכת תמיכה באלאור עזריה • ד"ר מיכאל בן ארי נפצע קל

בזירה
בזירה

במהלך שעות הערב (ד), התקיימה תהלוכת תמיכה בחייל צה"ל אלאור עזריה, בה לקחו חלק כמה עשרות בני נוער. התהלוכה צעדה מכיכר הבימה לכיוון קריית הממשלה בתל אביב.

בקרבת קריית הממשלה הופתעו משתתפי התהלוכה, על ידי חמישה חשודים שהסתירו את פניהם, כאשר אחד מהם התיז לעבר הצועדים גז מדמיע. החשודים נעצרו על ידי המשטרה.

במהלך התקיפה נפצעו מספר צעירים, בינהים ד"ר מיכאל בן ארי, שפונה יחד עם פצועים נוספים לבית חולים איכילוב.

מבית החולים איכילוב נמסר כי שלושה פצועים הגיעו לחדר המיון במצב קל מאוד, לאחר שנפגעו מהתזת גז מדמיע. הם מטופלים במיון וצפויים להשתחרר במהלך הערב.

מעוצמה יהודית נמסר, כי "אירוע התקיפה הערב של צעירים מהימין, ובראשם ד"ר בן ארי - על ידי בריונים מהשמאל, הוא חציית קו אדום חמור מאוד. אם היה מדובר במקרה הפוך, כל אבירי שלטון החוק היו מזדעזעים" אמרו. "אנו דורשים מהמשטרה למצות את הדין עם הפורעים. לא נפסיק לפעול למען שחרור החייל והבריונות לא תנצח".

עו"ד איתמר בן גביר פנה הערב ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להוציא מחוץ לחוק את ארגון אנטיפה, שהביע תמיכה בתקיפה.

בדף הפייסבוק של הארגון התגאו אנשי השמאל הקיצוני במעשי התקיפה וכתבו כי: "הצבא הוא רוצח. טוב עשו מי שגירשו את הנערים שצעדו למען אלאור עזריה וזו לא הפעם הראשונה, מעניין מתי הם ילמדו?".

במכתבו ליועמ"ש כתב עו"ד בן גביר כי אין ספק שאוזלת היד סביב פעילות אנשי השמאל היא שמביאה אותם לתקוף ולהשתולל. "אם היה מדובר בפעילי להב"ה אין ספק שהם היו במעצר עד תום ההליכים. בימים בהם השב"כ משקיע את מירב מאמציו באיתור נערים בני 15 שמסתובבים עם טושים וכותבים סיסמאות, ראוי לפעול ולהוציא מחוץ לחוק את חבורת הבריונים שתוקפת נערים המבקשים לצעוד למען חייל צה"ל".







אלאור עזריה מיכאל בן ארי הפגנת תמיכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד