י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פרשת השוחד בניו יורק: איש העסקים החרדי מכחיש

פרשת השוחד שמסעירה את ניו יורק בה מעורב שמו של ראש העיר המכהן - איש העסקים החרדי חסיד באבוב, ושני קציני המשטרה הבכירים הגישו את הצהרתם לבית המשפט

מייקל הרינגטון בצאתו מהחקירה בפרשה, מכחיש הכל. צילום: רויטרס
מייקל הרינגטון בצאתו מהחקירה בפרשה, מכחיש הכל. צילום: רויטרס

פרשיית שוחד בכירי המשטרה שמסעירה את מערכת השלטון בניו יורק ושבעקבותיה נעצרו בכירי משטרה ואנשי עסקים חרדיים ממשיכה להסתבך: איש העסקים החסידי ג'רמי רייכברג ושניים מבכירי המשטרה שהואשמו בשוחד, הגישו אתמול (ד') תצהיר לבית המשפט במנהטן בו הם כופרים באשמה.

שני בכירי המשטרה המואשמים בפרשה הם מייקל הרינגטון, מס' 2 במטה המשטרה בניו יורק ששירת 30 שנה במשטרה ופיקח על כל לובשי המדים בניו יורק, וג'יימס גרנט שהיה עד לא מזמן אחד הקצינים המוערכים במשטרה המקומית.

גרנט הואשם בעבירת "קשירת קשר לביצוע מרמה בשירותים הוגנים", עבירה שמשמעותה היא קבלת שוחד. הרינגטון הואשם בקבלת שוחד, ועלול לקבל עונש של 20 שנות מאסר.

ג'רמי רייכברג, איש עסקים חסיד באבוב שהגדיר את עצמו "איש קשר קהילתי למשטרה", חשוד כי הטיס בכירי משטרה במטוס פרטי לחופשות בלוס ווגאס ובארץ, תמורת העלמת עין מעסקים בלתי חוקיים.

ג'רמי רייכברג ושותפו יונה רכניץ נחשבים לידידים של ראש עיריית ניו יורק דה בלאסיו, ואף תרמו אלפי דולרים לקמפיין הבחירות שלו. כאמור, אתמול הגישו השלושה בית המשפט הפדרלי במנהטן תצהיר בו הם כופרים באשמה.
פרשת השוחד בניו יורק ג'רמי רייכברג דה בלאזיו יונה רכניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד