כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חמש שנים לאחר שבנו טבע בכנרת - עופר נהרג בתאונת דרכים

טרגדיה קשה בעיר אלעד: בתאונת הדרכים הבוקר בכביש 1 נהרג ר' עופר אהרון ז"ל, בן 45 תושב אלעד, חמש שנים בלבד לאחר שבנו, יוסף יהודה ז"ל, טבע למוות במימי הכינרת. הותיר אחריו שלושה ילדים

הרב עופר אהרון ז"ל
הרב עופר אהרון ז"ל

טרגדיה קשה בעיר אלעד: בתאונת דרכים הבוקר בכביש 1 נהרג ר' עופר אהרון ז"ל, בן 45 תושב אלעד.

הבוקר (ה') אירעה תאונת דרכים בכביש מספר 1, עופר ז"ל נהג ברכב פרטי ממחלף לטרון לכיוון מזרח, עצר בצד בדרך ויצא מרכבו. משאית שחלפה במקום פגעה בו והוא פונה במצב אנוש לבית החולים שם החזיר את נשמתו ליוצרה.

מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה, שפרטיה הגיעו לידי 'בחדרי חרדים', עולה כי הנהג ר' עופר עצר בצד הדרך לאחר שמיכל הדלק התרוקן, והוא ניסה למלא דלק. בזמן הזה הוא כאמור נפגע ממשאית חולפת ונהרג.

פאראמדיקית מד"א נועה אבשטיין שהגיעה למקום סיפרה: "בצד הדרך שכב פצוע כשהוא מחוסר הכרה. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה והיה ללא דופק וללא נשימה. התחלנו להעניק לו טיפול רפואי בשטח שכלל עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי ופיננו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה מתקדמות".

מדובר באסון שני במשפחה: בבין הזמנים תשע"א, לפני כחמש שנים, יצאו בני המשפחה לנופש בטבריה וירדו לטבול בחוף לא מוכרז בכנרת. בשלב מסוים בן המשפחה יוסף יהודה ז"ל נעדר ובני המשפחה פנו לעזרה, ולאחר חיפושים הוא אותר במימי הכינרת כשחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו.

ר' עופר ז"ל למד בכולל במושב יגל, של הרב אברג'ל. בנוסף לאחר הלימוד בכולל לפרנסתו עבד בשמירה בעיר אלעד לפני שנה עבר ללמוד בכולל בהוד השרון גם שם המשיך לשקוד על התורה.

חבריו בעיר אלעד נפרדים ממנו בדמע ואומרים ל'בחדרי חרדים' "עופר היה כל כולו טוב לב ומידות טובות היה מחייך ועוזר לכולם לא משנה באיזה שעה הוא היה קם ועושה חסדים".

"אי אפשר לעכל את הבשורה הקשה שלפני חמש שנים טבע בנו בכנרת הוא היה מלא באמונה ובגבורה והיה שמח בחלקו" אומרים חבריו.

מסע הלוויתו יצא היום בשעה 19:00 מביתו ברחוב בן זכאי באלעד לבית העלמין ירקון בפתח תקווה שם ייטמן סמוך לבנו ז"ל.

הוא הותיר אחריו שלושה ילדים, כשהבן הקטן נכנס לעול תורה ומצוות רק לפני חצי שנה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
תאונת דרכים עופר אהרן טרגדיה טביעה בכנרת אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד