כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לאחר 22 שנה: צאנז מתלכדת לעילוי נשמת ה'שפע חיים'

מיזם היסטורי: חסידות צאנז מתלכדת לכתיבת ספר תורה לעילוי נשמת האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' מצאנז זיע"א, 22 שנה לאחר פטירתו

הרבי מצאנז עם ספר התורה. צילום: משה גולדשטיין
הרבי מצאנז עם ספר התורה. צילום: משה גולדשטיין

מיזם היסטורי: חסידות צאנז מתלכדת לכתיבת ספר תורה 22 שנה לאחר פטירתו של אדמו"ר בעל ה'שפע חיים' מצאנז זיע"א, הוכרז על המיזם ההיסטורי של כתיבת ספר התורה לעילוי נשמתו.

במיזם היסטורי המלכד ומאחד את כלל עדת חסידי וידידי בית צאנז בארץ ובעולם בכתיבת ספר תורה בשותפות כל הקהל יחדיו בראשותו של בנו האדמו"ר מצאנז.

בחצר הקודש צאנז מציינים כי יוזמה זו יוצאת לאור לראשונה בהיסטוריה, זה כ"ב שנים לאחר פטירתו של האדמו"ר זיע"א, ובימים אלו החלו במכירת הזכויות והשותפות בקרב כל ריכוזי חסידי וידידי בית צאנז בארץ ובעולם.

כתיבת ספר התורה צפויה להתחיל כבר בימים הקרובים ע"י האדמו"ר מצאנז כשבעוד כשנה, עם סיום מלאכת הכתיבה המהודרת, יוכנס ספר התורה ברוב פאר והדר והשתתפות אלפי החסידים והידידים מהארץ והעולם, באירוע ענק שיאחד את כלל השותפים במצוות כתיבת ספר התורה.

בחסידות אומרים כי ימים בודדים לאחר התחלת מכירת הזכויות בספר התורה, הם מופתעים מהיענות בקרב הציבור הכללי, כשמדי יום פונים אנשים מכל גווני הקשת המבקשים להיות שותפים בספר התורה המיוחד הנכתב לזכותו של שר התורה בעל ה'שפע חיים' זיע"א

מחר בבוקר אחרי תפילת שחרית יערוך האדמו"ר טיש לחיים לרגל ההילולא בו ישא מדברותיו ויסיים את הש"ס, כשמיד לאחריה יעלה בראש מאות בחורי הישיבות לציון אביו לשפוך שיח על כלל ישראל.

בשבת הקרובה יגיעו אלפי חסידי צאנז להסתופף בצל האדמו"ר ובסעודה שלישית ייערך מעמד כבוד התורה בו יחלק הרבי תעודות הוקרה לעשרות בחורים אשר נתעטרו בתואר "מורינו" לאחר שנבחנו אלף דף גמרא רש"י ותוס'.

הרבי מצאנז השפע חיים זי"ע שקומם את היהדות החרדית לאחר השואה האיומה בו איבד אשה ו11 ילדים, וכונן מוסדות לעמך כלל ישראל ולחסידי צאנז ידוע היה כפועל ישועות בקרב הארץ השאיר צוואה ארוכה שרובה ספר מוסר הנלמד בשיעורי מוסר.
הרבי מצאנז ספר תורה חסידים השפע חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד