ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

לאחר 12 שעות: הסתיימה חקירת המקורב לנתניהו

לאחר 12 שעות הסתיימה חקירתו של ארי הרו, ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת במסגרת הבדיקה המתנהלת נגד נתניהו. הרו שוחרר לביתו בתנאים מגבילים

ארי הרו (מרים אלסטר, פלאש 90)
ארי הרו (מרים אלסטר, פלאש 90)

פרשת נתניהו החדשה: לאחר למעלה מ-12 שעות, הסתיימה חקירתו של ארי הרו, ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת המסגרת הבדיקה המתנהלת בעניינו של נתניהו.

הרו עוכב לחקירה בשעות הבוקר המוקדמות בעת שנחת בנמל התעופה בן גוריון, אז נלקח למשרדי יאח"ה. בתחילה מסר הרו עדות פתוחה, אך בהמשך הודיעו לו החוקרים כי הוא נחקר תחת אזהרה.

מהמשטרה נמסר: "היחידה הארצית של משטרת ישראל חקרה היום באזהרה בכיר לשעבר במשרד ראה"מ, בגין חשד לביצוע עבירות מרמה, זאת במסגרת בדיקה שהיא מנהלת. בתום חקירתו שוחרר לביתו בתנאים מגבילים לרבות מעצר בית משך חמישה ימים. למען הסר ספק, הבדיקה נמשכת".

חקירתו של הרו מגיעה מספר ימים לאחר הודעת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על כך שמתנהלת בדיקה בנוגע לראש הממשלה בנימין נתניהו.

בתוך כך, ב"הארץ" דווח הערב כי מקורבת לנתניהו זומנה להעיד במסגרת הבדיקה המתנהלת במשטרה בעניינו. שני בכירים נוספים בלשכת נתניהו מאז שובו לראשות הממשלה ב-2009 צפויים להיות מזומנים לחקירה בפרשה בימים הקרובים.
ארי הרו פרשת נתניהו החדשה חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד