י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

באמצע הלילה בישרו הרופאים: הניתוח הצליח

שעות ארוכות של חרדה עברו על מקורביו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, שעמדו מחוץ לחדר הניתוחים במנהטן, וייחלו לבאות • בפנים, עמלו הרופאים על הצלחת הניתוח

הניתוח עבר בהצלחה. האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
הניתוח עבר בהצלחה. האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. צילום ארכיון: בחדרי חרדים



שעות ארוכות של חרדה מתוחה שלוותה בקריאת פרקי תהילים סחופת דמעות, עברו אמש על חסידיו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. ליד חדר הניתוחים שבבית החולים במנהטן, עמדו קומץ מבכירי חסידיו הנמנים על קהיליית העסקים הניו-יורקית והישראלית, כשהם חיוורים ודרוכים, ממתינים למוצא פי הרופאים.

בפנים, בתוך חדר הניתוחים, שהה האדמו"ר, כאשר סגל רופאים בכירים עושים הכל כדי שהניתוח הסבוך, שנערך תחת הרדמה מלאה, יעבור בהצלחה.

הניתוח, שהחל בשעה 20:00 שעון ניו-יורק, ארך מספר שעות. כל אותה העת עמדו חסידיו מחוץ לחדר וקראו פרקי תהילים. במוסדותיו של האדמו"ר באשדוד, עמדו מאות האברכים ובקעו רקיעים בתפילותיהם.

בשעת לילה מאוחרת, לאחר שעות של אי ודאות, יצאו הרופאים מחדר הניתוחים, ובישרו כי הניתוח עבר בהצלחה וכי הרב מתחיל לשוב לאיתנו. הם הביעו שביעות רצון מהצלחת הטיפול, והודיעו כי האדמו"ר ישתחרר ככל הנראה בעוד יומיים.

כאשר האדמו"ר התעורר, הורשו קומץ אנשים להיכנס אל החדר ולדרוש בשלומו. בין המקורבים שהורשו להיכנס, נראו איל ההון היהודי ג'יי שוטנשטיין, המוכר כפטרון המפעל התלמודי הגדול, המיליארדר הניו-יורקי רוברט בוק, אנשי העסקים ג'קי בן זקן ולב לבייב (שנשאר בניו יורק לאחר שהשתתף ב'כנס השלוחים' החב"די) וכן סנאטורים וחברי קונגרס מניו יורק שנתמכו על ידי חסידי האדמו"ר במרוץ בחירות האמצע שהסתיים בשבוע שעבר, והפכו לחסידיו המושבעים של האדמו"ר.

חוזר לשיעורים

בין אנשי העסקים שעזבו את כל עיסוקיהם ועמדו מחוץ לחדר הניתוחים, ניתן היה לראות גם את המיליארדר הליטאי ג'ורג' קליין, ששהה ליד מיטת האדמו"ר לאורך שעות ארוכות והמתין בדריכות לתוצאות הניתוח.

אחד מאנשי העסקים שביקרו את האדמו"ר ליד מיטתו, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי כאשר שאל אותו מה עליו לעשות למענו, הוא נענה כי עליו לקבל על עצמו קבלות אישיות להתחזקות, בתחומים של בין אדם למקום ובין אדם לחברו.

"הרב אמר לי כי זוהי תקופה לא קלה לעם ישראל, ויש צורך לקבל מצוות מעשיות לזכותו של עם ישראל", הוא מספר ל'בחדרי חרדים'.

"מדהים להיווכח איך שהבר היחיד שמעסיק את רבי יאשיהו, אלו צרות הכלל והפרט. לרגע הוא לא התלונן על הכאבים והייסורים העוברים עליו. הוא רק דיבר על חסד לכלל ולפרט, ועל הצורך לעזור ליהודים", מתפעל איש העסקים.

במוסדות 'שובה ישראל' מאשרים ל'בחדרי חרדים' את הפרטים, ומבשרים כי בעוד שבועיים יחזור האדמו"ר לאיתנו וישוב לאמירת שיעוריו, הן בארץ והן בארה"ב.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד