כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: הש"סניקים הבטיחו לעזור לישיבת מתחברים

לאחר הפינוי וההרס של בניין הישיבה לנוער נושר השבוע, הגיעו חברי מועצת העיר מטעם ש"ס לבקר את התלמידים - והבטיחו להם לפתור את הבעיה

צפו: הש"סניקים הבטיחו לעזור לישיבת מתחברים

 

אמש (ה') הגיע סגן ראש העיר ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי צביקה כהן, מלווה בחברי מועצת העיר מיכאל מלכיאלי מחזיק תיק אגף ספורט חרדי ואשר מישאלי מחזיק תיק קידום נוער נושר, למתחם "מתחברים" שבראשות בני מחלב ודודי מילר.



חברי המועצה הגיעו למקום לאחר שאתמול בשעות הבוקר המוקדמות הגיעו טרקטורים וכוחות צבא והרסו בברוטליות את הקראון שעמד בקצה המגרש ושימש את הבחורים לתפילה ומנוחה. למקום הגיע גם רב הסלבס מרדכי חסידים, ויחד עם חברי סיעת 'ש"ס ירושלים' ישב עם הבחורים במשך שעה ארוכה ושרו שירי נשמה ורגש.

סגר"ע צביקה כהן: "אחרי מה שקרה במקום באנו הערב בכדי לחזק את הקיים ובפרט את הבחורים וצוות ההנהלה שמטפלים בהם באופן מסור, ישבנו עם הנערים היקרים ויחד קיבלנו כוח ועידוד וחשנו את החוויה הקשה במקום, אנו נביא אותה בפני קודקודי העיריה ונדרוש פתרון לטובת הנערים הללו שהם חלק מאיתנו וכל אחד מהם חשוב לנו.

"כיום כשמטאטים את הבעיה לצדדים לא פותרים אותה אלא רק מחמירים ומעצימים אותה, בכוונתנו להניח את הבעיה על השולחן להתמודד מולה ולפרק אותה בתאום עם כל הגורמים המקצועיים, מתפקידנו לדאוג לצעירים הללו למסגרות חמות ותומכות".

מחזיק תיק ספורט חרדי מיכאל מלכיאלי אמר: "מיד כשנודע לי על ההריסה הגעתי לשטח, התמונה שנגלתה לנגד עיני הזכירה לי מאורעות אפלים בהיסטוריה היהודית שהיינו מעדיפים לשכוח. בושה שנעשה מעשה כזה ללא תיאום עם עירית ירושלים וללא חמלה והתחשבות במצבם של 70 נערים שהמקום הזה משמש להם לבית חם. באתי הערב לחזק את ידם ולומר להם כי סיעת ש"ס בירושלים לא תשקוט ולא תנוח עד שימצא להם מקום חילופי והוגן כפי המגיע להם".

מחזיק תיק נוער נושר אשר מישאלי אמר: "יחד עם כל חברי הסיעה אני כואב על העוול שנעשה לצעירים במתחם "מתחברים" למרות סיכום דברים עם יו"ר ש"ס שר הפנים הרב אריה דרעי, מנכ"ל העיריה וחברי הסיעה הפרו את ההבטחה ברגל גסה, מעניין האם גם במזרח העיר היו הורסים במהירות מבנים לא חוקיים. נשב יחד ונמצא פתרון הולם וכל יום שעובר על הנערים בצורה שכזאת זה נזק".

 

















ישיבת מתחברים בני מחלב צביקה כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד