ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אינטרנט אלחוטי ב'אגד'? לא לחרדים

חברת 'אגד' החליטה להרחיב את שירות האינטרנט האלחוטי ותתקין אותו כמעט בכל קווי האוטובוס הבינעירוניים • ואת מי מפלים לרעה? את הקווים של החרדים

צילום: אלי קובין
צילום: אלי קובין

אגד מרחיבה את שירות ה-WiFi שהיא מעניקה חינם לנוסעיה, ותציע את השירות בשליש מצי הרכב שלה. מזכירות אגד החליטה להשקיע בפרויקט כמיליון שקל לאורך 2011 לצורך המיזם.

ומי בחוץ? החרדים כמובן.

חברות האוטובוסים ורכבת ישראל מתחרים ביניהם מי יספק יותר שירות אינטרנט אלחוטי וחינמי. עכשיו אגד תתקין נתב WiFi סלולרי בכל אוטובוס בינעירוני שיתחבר לאנטנות סלולריות בעת הנסיעה כשהקישוריות הסלולרית תסופק לחברה על-ידי פלאפון.

עד כה סיפקה אגד את השירות בכ-30 אוטובוסים כחלק מניסוי שערכה ובעקבות הצלחת הניסוי היא הודיעה שבכוונתה להרחיב את המיזם לכל הקווים הבינעירוניים של החברה כ-1,000 אוטובוסים, וכשליש מכלל צי האוטובוסים שלה, וחמישית מכלל האוטובוסים בישראל.

ההודעה הרשמית של אגד מודיעה על כך שהמיזם יביא למהפכה בתחבורה הציבורית בישראל ויאפשר לנוסעיה לנצל את זמן הנסיעה לצורכי עבודה.

נוסעים עימם שוחח 'בחדרי חרדים' התפלאו על האפליה התמוהה של האוכלוסייה החרדית.

היום כשיש פתרונות סינון תוכן ואינטרנט מפוקח וכשר, לא ברור מדוע אגד מפלה את הקווים החרדיים, אמרו.

בתגובה מסרו מ'אגד':

"אגד מודעת לרגישות הרבה הקיימת בציבור החרדי בכל הקשור לשימוש באינטרנט. מתוך רצון שלא לפגוע ברגשותיהם של מי ממשתמשי התחבורה הציבורית, ולאור פנייה מפורשת של רבנים ועסקני תחבורה הפעילים בריכוזים החרדיים, לא תנתן האפשרות לגלישה אלחוטית באוטובוסים המשרתים את האוכלוסיה החרדית בקוים חרדיים יעודיים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד