י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חקירת נתניהו: המשטרה בודקת קשר לנגיד החרדי שלמה רכניץ

איש העסקים החרדי הנודע נמצא ברשימת התורמים של ראש הממשלה, והוא עשוי להיחקר בנושא • דיווח: החשדות עוסקים בכך שתורמים העבירו כספים לנתניהו ולבני משפחתו בשיטה דומה לזו שנחקרה בפרשת 'ביביטורס' • ה-FBI עשוי להצטרף לחקירה

הנגיד שלמה רכניץ
הנגיד שלמה רכניץ

האם תורמים חרדים מעורבים בחקירת ראש הממשלה בנימין נתניהו?

על פי דיוחים חדשים בפרשת הבדיקה שמבצעת המשטרה בעניינו של נתניהו, עולה כי גם איש העסקים החרדי, הנגיד הנודע שלמה רכניץ מארה"ב, מופיע ברשימת התורמים לראש הממשלה, ובשל כך החקירה תצטרך להתקיים גם בארה"ב.

בדיווח באולפן שישי של חדשות 2, פורסמו פרטים חדשים מהבדיקה בעניינו של נתניהו, כאשר החשדות העיקריים עוסקים בהעברות כספים והטבות לבני משפחתו, שניתנו, על פי החשד, בשיטה דומה לזו שנחקרה בפרשת "ביביטורס". משרד מבקר המדינה העביר למשטרה את כל החומר שנאסף בפרשת "ביביטורס".

עוד דווח בחדשות 2, כי אחרי חקירתו של ראש הסגל של ראש הממשלה לשעבר ארי הרו ביום חמישי, חקירה שנמשכה 15 שעות מיד כשנחת בישראל מביקור בספרד, קיימת הערכה לפיה גם את ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו יחקרו באזהרה. כמו כן, צוין כי ה-FBI האמריקני צפוי לסייע בחקירה.

גורם המקורב לראש הממשלה אמר בתגובה כי "למרות הלחץ התקשורתי שמטרתו להפיל את ראש הממשלה נתניהו בחקירות, לא יהיה כלום - כי אין כלום".

יצויין כי בתום חקירת הרו ביום חמישי מסרו במשטרה כי "היחידה הארצית של משטרת ישראל חקרה באזהרה בכיר לשעבר במשרד ראש הממשלה בגין חשד לביצוע עבירות מרמה, זאת במסגרת בדיקה שהיא מנהלת".
בנימין נתניהו שלמה רכניץ שוחד חקירה משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד