י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חברון מתנצל: המצח של העובד שלי עוד דימם

בעקבות התקרית האלימה בקיוסק שבבעלותו של חברון גרנביץ', מסביר חברון את הדברים שנשמעו בוידאו שהופץ - ומתנצל בפני בני הישיבות

חברון מתנצל: המצח של העובד שלי עוד דימם

ביום שלישי בשבוע שעבר הופץ ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת המקוונת סרטון בדיבובי ובקולי שלי.

בסרטון שצולם ממצלמות האבטחה בחנותי, נראו שני בחורי ישיבה מכים נמרצות ותוקפים באלימות פיזית את העובד באחד מסניפיי בעיר.

על פי תחקיר אישי שאני ערכתי, על פי עדותו של המותקף ועל פי מסקנת חוקרי המשטרה לאחר שנחקר ולאחר שסרטון ממצלמות האבטחה באורך מלא נצפה על ידי החוקרים ובסיום העימות שהתקיים בין הניצים...

הובהר באופן חד וברור, כי ללא מניע וסיבה נראית לעין, העובד בחנות הותקף והוכה עד זוב דם ללא עוול בכפו וכי מדובר היה במעשה בריונות וכוחניות מנופחת באגו אישי של התוקפים בלבד.

בסרטון ממצלמות האבטחה הכולל דיבוב שלי בקולי עצמי שתיעד חלק בן 3 דקות מהתקרית והופץ ברשתות ובכלי התקשורת, ניתן היה להסיק כי הנני מאשים ומכליל חלילה את כלל תלמידי הישיבות הקדושות בפשעים מסוג אלו של בריונות, כוחניות ואלימות.

כאדם השייך למגזר החרדי מערש עריסתו ורואה עצמו חלק בלתי נפרד מציבור זה, כאדם המאמין בלב שלם כי ׳אין לנו שיור אלא התורה הקדושה הזו׳, כאדם המאמין ויודע בבירור כי אלפי תלמידי הישיבה לומדי התורה הם ההגנה האמיתית על בטחוננו וקיומנו.

הנני חייב להבהיר כי הדברים נאמרו ׳בעידנא דרתיחא׳ כחצי שעה לאחר המקרה, בעוד אפו ומצחו של אחד מהמצטיינים בעובדיי, מדממים בקילוחין. וחלקם של הדברים מוטב שלא היו נאמרים - על אף שהם אינם משקפים כלל וכלל את עמדתי האישית והשקפת עולמי וכי דברים הוצאו מהקשרם.

אני מיצר על כך ושולח בזאת את התנצלותי הכנה בפני אלפים ורבבות תלמידי הישיבות לומדי התורה הממיתים עצמם באהלה ולכל אדם חובש כיפה וציצית שראה עצמו כנפגע מדבריי.

כחלק מדרך התשובה על חטא שנעשה בשוגג גמור ומבלי משים לב ודעת, החלטתי כי לצד מכתב ההתנצלות שאפיץ מעל כל במה אפשרית, אוסיף גם לתמיכתי החודשית השוטפת ל'קרן שותפים לתורה׳ מיסודו של שר התורה הגר״ח קנייבסקי שליט״א, שאני חבר בה ואשר נהנית מתמיכתי החודשית הקבועה מיום היווסדה.

חברון גרנביץ׳

הוידאו המדובר
חברון גרנביץ סרטון מכות בחורי ישיבה עובד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד