י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נס: מטען חבלה נתפס על מחבל בתחנת הרכבת הקלה בירושלים

מטען חבלה נתפס על גופו של צעיר ממזרח ירושלים שניסה הבוקר לעלות לרכבת הקלה בירושלים • המחבל נלכד בצומת קינג ג'ורג'-יפו במרכז העיר ההומה אדם; מאבטחי המשטרה סגרו את כל הצירים המובילים למקום • צפו בתיעוד

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90

נס בירושלים - מטען חבלה נלכד על גופו של מחבל פלסטיני, שהודה בקיומו בתשאול שערכו מאבטחי הרכבת הקלה. הכביש נסגר והמטען נוטרל על ידי המשטרה.


הזירה במרכז ירושלים. צילום: ירון אברהמי, קבוצת מדברים תקשורת

על פי המשטרה, הדיווח התקבל ממאבטח הרכבת הקלה שאמר כי אדם שעמד מאחורי תחנת הרכבת הקלה בפינת רחוב קינג ג'ורג' ויפו בירושלים כשבידו תיק, עורר את חשדו. המאבטח ביקש לבדוק את תכולת התיק, הבחין במטען והזעיק את המשטרה.

כוחות גדולים של משטרת ירושלים הגיעו לזירה וסגרו את הציר, כשבמקביל חבלנים החלו בטיפול במטען. לאחר בדיקת חבלני המשטרה התברר כי בתוך התיק ישנם מספר מטעני צינור. חבלני המשטרה עדיין מטפלים בזירה.

החשוד, פלסטיני בשנות ה-20 לחייו המתגורר בשטחים, נעצר לחקירה במשטרה. בשלב זה כביש יפו וקינג ג'ורג' עדין סגורים לתנועה וחסומים למעבר הולכי רגל.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת על לכידת המחבל הבוקר בירושלים - "הבוקר בזכות ערנותם של מאבטחי הרכבת הקלה של עיריית ירושלים נמנע פיגוע גדול. מאבטחי הרכבת הקלה הם חלק ממרקם המגן האנושי הרחב של ירושלים כנגד המחבלים המנסים לזרוע טרור ופחד. המסר שלנו לציבור הוא להמשיך בשגרה, לגלות ערנות ולעולם לא להיכנע לטרור.

"עלינו לרדוף את המחבלים בכל מקום ללא פשרות וללא מעצורים, ובמקביל להמשיך לפתח ולחזק את ירושלים. אנחנו יכולים להתגאות באנשי הביטחון של עיריית ירושלים ובשוטרי ירושלים על המסירות הגדולה ועל הנכונות לסכן את חייהם על מנת לשמור על תושבי ירושלים. תודה לכם בשם תושבי העיר".





מחבל ירושלים מטען חבלה רכבת קלה ניסיון פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד