י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מסתמן: הרב ברלנד יעלה מחר על טיסה לישראל

בהקלטה שפרסם הרב ברלנד הוא נשמע מדריך את חסידיו כיצד לנהוג אם יוותר במעצר יותר משבועיים • על פי הדיווחים מחר יעלה הרב על מטוס לישראל

הרב אליעזר ברלנד
הרב אליעזר ברלנד

סוף? לאחר דחיות חוזרות ונשנות ודיונים בבתי המשפט בדרום אפריקה, מסתמן כי שלושה חודשים אחרי שנכלא - מנהיג קהילת 'שובו בנים' הגאון רבי אליעזר ברלנד יוסגר השבוע לישראל.

בהקלטה בלעדית שנחשפת ב'בחדרי חרדים' מתדרך הרב את חסידיו כיצד לנהוג במידה ויהיה במאסר יותר משבועיים. הרב דורש מבני הקהילה ובעיקר מבנות הקהילה לומר תהילים לזכותו כדי שישתחרר תוך יומיים והוא אף מספק הדרכה מפורטת לחסידים שאתו מה לעשות וכיצד לנהוג.



"צריכים כולם להתארגן לטיסה לאומן.... אם הרב משתחרר תוך שבועיים אז יהיה כל שבת תפילות ושיעורים... אם צריך לחכות עד אז שיהיה כמו אהלים או קרוואנים במקום שהרב יגיד (בבית מעצר או כלא א.מ.) כולם צריכים להתארגן לארוז את החבילות והמזוודות להגיד כל יום ארבע תהילים כל הבנות מגיל 6 חוץ מאימהות שמטופלות בהרבה ילדים שהרב ישתחרר בתוך יומיים. יש הרבה סיכויים שהרב משתחרר תוך יומיים".

יצוין כי ממידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' הרב צפוי לעלות על טיסת אל על מחר (ב') זאת לאחר שסוכמו ונסגרו פרטי הסגרתו מדרום אפריקה לישראל.

עם זאת, בכל הקשור לרב ברלנד, כבר הוכח לא אחת כי מה שנאמר ומתפרסם הוא לא בהכרח מה שקורה בפועל, ועל כן שינויים של הרגע האחרון או תרגילים שונים עשויים לשנות את התוכנית.
הרב אליעזר ברלנד שובו בנים הסגרה לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד