כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

האחים סלומון מגישים קליפ: "אם אין אני לי"

האחים סלומון מגישים קליפ חדש לשיר: "אם אין אני לי", בלחנו של האח ישראל • מילות השיר, שנכתבו גם הן על ידי המלחין, מקוריות ומתארות את האחריות המוטלת על כל אדם לבצע את מטלותיו • צפו

האחים סלומון מגישים קליפ: "אם אין אני לי"

האחים סלומון הינם שלושה אחים ממשפחה מאוד כישרונית ומוסיקאלית. האחים גדלו ביישוב מבוא מודיעים, יישוב שייסד "הרבי המרקד" הרב קרליבך.

לפני כשנתיים הוזמנו להשתתף בתכנית ריאליטי "משפחה בהופעה" ושייטו עד לגמר התכנית כאשר הם מלהיבים ומקפיצים את פאנל השופטים ואת הצופים בבית ובאולפן.

לאחרונה הוציאו לאור את אלבומם הבכורה "song of life" שמכיל בתוכו את מיטב שיריהם המקוריים באנגלית ובעברית. ההשפעות הרבות עליהם גדלו יצרו סאונד ייחודי וחדשני שזוכה להערכה רבה בארץ ובחו"ל



מילים:

אתמול ב6 כיונתי את שעון המעורר, אך אותי הוא לא העיר כי הוא נשכח במקרר, עוד בוקר שגרתי מוצא עצמי שוב בסלון, מגרגר עוד גוגל מוגל להתניע ת'גרון, אם אין אני לי מי לי וכשאני לעצמי מה אני.

בדרך לצפרדע עם שקית גדולה ביד אם לא אזרוק ת'זבל הוא רק יצטבר בצד. עם יובש בידיים וקצת ריח של סבון ומרוב שטיפת כלים נוצר כאב בגב תחתון. אם אין אני לי וכשאני לעצמי מה אני.

למכונת שתיה הכנסתי עוד 6 שקלים, רציתי לשתות פאנטה אך יצאה עוגת שמרים, ב4 לפנות בוקר כשכולם עוד ישנים, ב1 בצהריים כשהסטלנים קמים, אם אין אני לי מי לי וכשאני לעצמי מה אני.

קרדיטים:
מילים ולחן: ישראל סלומון
ביצוע: האחים סלומון
הקלטות: סך הכל סטודיו
תופים: שי יפרח
כינור: נמרוד נול
עיצוב גרפי: סיני גרפיקס בע"מ
האחים סלומון קרליבך מטלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד