כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לקראת חלדודנא: הרבי מויז'ניץ כינס את הבחורים

לפני יציאתו לנופש, הזהיר הרבי מויז'ניץ את בחורי הישיבות של החסידות שלא לנסוע לקברי צדיקים, לא להחזיק כלל מכשירי סלולר וללמוד בשבת בבוקר לפני התפילה

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: שוקי לרר

לקראת יציאתו של האדמו"ר מויז'ניץ השבוע לחלדודנא שבאנגליה, שם ישהה מספר שבועות לצורך מנוחה, כינס האדמו"ר את כלל בחורי הישיבות של החסידות ונשא דברים ביום שישי האחרון בבית המדרש הגדול בבני ברק.

האדמו"ר אמר לבחורים שאחד הדברים הוא החובה להיות בטיש ובאסיפות מרעים (זיצים) בליל שבת. "אני לא כמו אבא שלי וכמו סבא שלי (ה'אמרי חיים וה'ישועות משה' מ.ו.) אבל אני יושב על הכסא שלהם ואני חייב להקפיד על התקנות שהם תיקנו. גם כשאני לא פה - לא לנסוע אפילו לקברי צדיקים ולא לשום מקום אחר בשבתות".

הרבי הזכיר את הכינוס "חזקו ונתחזקה" שנערך כנגד סכנות פגעי הטכנולוגיה לפני מספר שבועות ואמר "הכינוס היה על המכשירים הכשרים, לבחור אסור להחזיק אפילו מכשיר כשר".

"דבר שלישי", המשיך האדמו"ר, "בשבת בבוקר חייבים לעשות סדר לפני התפילה, המשגיחים ישלחו לי דו"חות של הבחורים. כל בחור צריך להיות בבחינת קדש עצמך במותר לך".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' האדמו"ר יגיע ביום רביעי י"ד תמוז לביקור בזק בלונדון לרגל שמחת הכנסת 'ספר תורה' לזכרו של הרבי בעל ה'ישועות משה' זצ"ל, שנכתב על ידי בני הקהילה, ולמחרת ימשיך לחלדודנא למנוחה למשך שבועות הקיץ, עד יום חמישי ה' באלול.
הרבי מויזניץ חלדודנא נופש בחורי ישיבות כינוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד