י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

למולטי מיליונרים בלבד: ספינת הדגל החדשה של פרארי

הצצה לדגם החדש והמדובר של פרארי שמעורר הדים בעולם: ייוצר במהדורה מוגבלת שכל היחידות ממנה כבר נמכרו ללקוחות נבחרים של החברה תמורת תג מחיר דימיוני

  • י"א תמוז התשע"ו
למולטי מיליונרים בלבד: ספינת הדגל החדשה של פרארי

מכונית העל של פרארי, בעלת השם המאוד לא מתחכם, לה-פרארי, פרארי עם ה' היידוע באיטלקית, כבר נמצאת איתנו כמה שנים. זה הזמן בערך בו יצרנית העל משחררת לאוויר גרסאות נוספות של אותה מכונית, במקרה דנן את הגרסה נטולת הגג, שככל הנראה תקבל את התוספת אפרטה לשמה. אמנם לה-פרארי הפתוחה תוצג באופן רשמי רק בתערוכת הרכב של פריז בהמשך השנה, ובכלל כל היחידות שפרארי תייצר כבר נמכרו ללקוחות נבחרים של החברה, אבל כשמציגים בפנינו גרסה חדשה למכונית מטורפת שכזו, אנחנו לא נותנים לדקויות שכאלו להרוס לנו את החלום.

בפרארי לא חשפו פרטים כלשהם על הגרסה הפתוחה, אך יש להניח כי היא תעשה שימוש באותה יחידת הנעה של הגרסה הסגורה. מה שאומר במספרים מאוד לא יבשים, יחידת הנעה היברידית בעלת מנוע בעירה בתצורת V12 בנפח של 6.3 ליטרים, פלוס מנוע חשמלי. ביחד הם מספקים לא פחות מ-950 כוחות סוס. פחות משלוש שניות להגיע למאה קמ"ש ממצב עמידה, ורק שבע שניות בטוטאל כדי לראות במד המהירות את הספרה שתיים ושני אפסים אחריה. מחיר המכונית שגם הוא לא נחשף מוערך ברחבי הרשת בטווח שבין 2-3 מיליון דולר.
פרארי רכבי יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד