כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מהפכת הקניות באינטרנט החרדי: הכירו את ספסירא

גם אתם רוצים להיות חלק מעולם הקניות באינטרנט, ולחסוך לכם כסף זמן וכאב ראש מיותר? אתר חדש ומותאם לצרכן החרדי מאפשר זאת - ובכיף.

מהפכת הקניות באינטרנט החרדי: הכירו את ספסירא
ל

מהפכת הקניות באינטרנט שינתה את כוח הקנייה הצרכני בעולם - רכישה של מוצר בארץ היצור המקורית וקבלתו דרך הדואר, חוסכת לך עד מחצית מעלות המוצר ולפעמים אפילו יותר! בשנים האחרונות המהפכה עושה את דרכה גם אל הקהל החרדי. אלא שאליה וקוץ בה – לאתרי הקניות השונים יש פרצות וחסרונות המפריעים לצרכן החרדי.

לשם כך הוקם אתר ספסירא - אתר קניות לציבור החרדי, זהו פרויקט המאפשר לרכוש מוצרים באינטרנט ישירות מהיצרנים וסוכני המכירות שלהם בסין ובארצות אחרות.

האתר פועל בקנה אחד עם דרישות ההלכה ושומר על כללי הצניעות: אופי המוצרים, התמונות, וגם למשל - אין אפשרות של הזמנה בשבת.

בספסירה ניתן למצוא מגוון רחב של אלפי מוצרים מאתרים נבחרים, במחירי יצרן. בין הקטגוריות: ביגוד, תכשיטים, כלי בית, צעצועים, אלקטרוניקה.

האתר הוא לא חנות מקוונת רגילה אלא סוכן אישי שלך שעוזר ותומך בקניות שלך באינטרנט. החל מקניית המוצרים וכלה בקבלת הסחורה בסניף הדואר. אין לספסירא חנות או מחסנים, אלא רק עוזר לך לרכוש את המוצר במחיר הנמוך ביותר מבין האתרים השונים ולהפוך את הקניה שלך לנוחה ובטוחה ככל האפשר. ספסירא לוקחים אחריות מלאה על תהליך המשלוח כולו ובעיות אפשריות אחרות של תשלומים, זיכויים וכו'.

השרות ללקוח מובטח עד לאישור סופי שהמוצר התקבל ובמצב תקין ורק אז הכסף מועבר לספק.

במקרה של בעיה, בספסירא עומדים מול הספק ומטפלים בתלונה עד לקבלת זיכוי בתוך ימים ספורים. היתרון הגדול של ספסירא, הוא כוח הקנייה. אנו נחשבים בין הלקוחות עם אחוזי הקניה הגבוהים ביותר ולכן מקבלים שרות בהתאם.

האתר כולל מגוון רחב של מוצרים, המוצעים על ידי סוכני המכירות שעובדים אתנו. עליך לבחור את הפריט שברצונך לרכוש, לבצע הזמנה ולשלם על המוצר שרכשת באמצעות מערכת מאובטחת.

האתר בשפה העברית, נגיש ומובן בשפה קולחת, בצורה ברורה ונוחה מאוד למשתמש. אפשרויות התשלום בכל סוגי כרטיסי האשראי (גם ישראלי) באמצעות מערכת תשלום מאובטחת. PAYPAL והעברה בנקאית (מסכום מסוים).

האתר מספק מגוון רחב ומובחר של מוצרים. כך שאתה יכול להיות סמוך ובטוח שהמוצר שרכשת דרכינו הוא הטוב ביותר מסוגו ברכישה דרך האינטרנט.

לכניסה לאתר לחצו>>

מאחלים לך קניה נעימה, נוחה וחסכונית!
ספסירא קניות ברשת אתר חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד