כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

המשפחה מבקשת: בואו להלוויית החייל הבודד

בשעות הצהריים יובא למנוחות שלמה רינדנאו ז"ל, חייל בודד מניו ג'רזי ובן למשפחת אדמו"רים, שנהרג אתמול בתאונת הרימון בחרמון

המשפחה מבקשת: בואו להלוויית החייל הבודד
באדיבות המשפחה

הלווייתו של החייל הבודד שלמה רינדנאו, ההרוג השני בפיצוץ הרימון במוצב 81 שבצפון אתמול (א), תיערך היום סמוך למושב יסודות.

בני המשפחה והחברים מבקשים מהקהל הרחב להגיע וללוות את החייל הבודד בדרכו האחרונה.

כזכור, אתמול נהרג חייל צה"ל שלומי רינדנאו בגבול הצפון. מדובר בחייל בודד, בן להורים הגרים בניו ג'רזי ואח של עקיבא רינדנאו מנצר חזני.

ההלוויה תצא היום ב-15:00 מבית הכנסת בנצר חזני וב-16:00 יחל הטקס בבית העלמין האזורי של המועצה האזורית נחל שורק ליד מושב יסודות.

סמל רינדנאו, בן 20, היה חייל בודד שעלה לארץ לפני כשנתיים ללא משפחתו מניו ג'רזי שבארצות הברית, והתגורר ביישוב נצר חזני שבדרום. במהלך שהותו בארץ הוא התנדב בטיפול וגידול כלבים ביישוב תפוח שבשומרון ולאחר מכן הלך בעקבות חמשת אחיו שהתגייסו לצה"ל כלוחמים בודדים, ושירת בגדוד "אסף" בעוצבת "עקבות הברזל".

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הלוחמים היו במהלך נסיעה מבצעית כאשר מסיבה שאינה ברורה התפוצץ אחד הרימונים שהיה בידיו של סמל ראשון חוסאם טאפש, נהג הג'יפ, וגרם לפיצוץ עז ליד הרכב. כוחות רפואה אזרחיים וכן חובשים של צה"ל העניקו לחיילים טיפול רפואי ראשוני עד להעברתם לבית החולים. בין הנפגעים, מפקד הסיור שנפצע באורח קשה ומאושפז בבית החולים.

אילנית שערבני, אמו של מפקד הסיור, אמרה לערוץ 10 שמכיוון שבנה אינו יכול לראות או לדבר בעקבות פציעתו, הוא כתב לה על דפים את מה שאירע בתקרית: "הנהג הדרוזי, הפעיל רימון, אמרתי לא לגעת", כתב. שערבני סיפרה לאלי לוי שהיא הצליחה להבין כי התנהל ויכוח בין בנה לבין הנהג, חוסאם טאפש, שנהרג בתקרית.

עוד היא הוסיפה כי בנה שאל מה מצבו של חברו שלמה רינדנאו, שנהרג גם הוא באירוע, והיא ענתה לו שמצבו "קשה כמו שלך". "הוא כתב גם 'הפעיל רימון', 'הנהג הדרוזי', 'יצאתי בנס', 'אני מת לדבר', 'אמרנו לא לגעת' ו'מי מת?'", הוסיפה.

שלמה ז"ל, הוא בנם של קדושים וצאצא למשפחת אדמו"רי בית טשערנאביל ורחמסטריווקא. סבתו היא לבית משפחת טברסקי, הבת של הרבי מחטינער זצ"ל, ובת דודה של האדמו"ר מסקווירא. אביו הוא בן תורה, הרב מרדכי רינדנאו תושב ניו ג'רזי שהוציא לאור את הספר הידוע על אדמו"רי טשערנאביל.
שלמה רינדנאו טשערנוביל חייל בודד הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד