כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

נתניהו: "הכל שקרים. אין אש ואין עשן"

ראש הממשלה הגיע למליאת הכנסת והתייחס להאשמות שנטענו נגדו, על כך שבנו החזיק זהות בדויה שעל שמה הופקדו סכומי כסף שניתנו כשוחד

נתניהו היום במליאה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
נתניהו היום במליאה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90 צילום: הדס פרוש - פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הצהריים (ב) לבדיקה בעניינו והדיווחים בנושא, ואמר כי "יש שטפון של הבלים של שטויות של המצאות של שקרים. אין כלום ולא היה כלום. גם במקרה הזה אין אש, אין עשן, יש אויר חם. הרבה אויר חם. אל תמהרו לתפור חליפות".

ח"כ יעל כהן פארן מהמחנה הציוני שאלה את נתניהו: "פורסם כי נבדק חשד שנעשה שימוש בדרכון עם שם בדוי שהנפיק המוסד עבור הבן שלך, יאיר נתניהו, לפתיחת חשבון בנק בפנמה אליו הוזרמו מאות אלפי דולרים של כספי שוחד. ברצוני לשאול אותך האם אכן הונפק דרכון עם שם בדוי לבנך יאיר נתניהו, כמו גם באילו מצבים, ולמי, אזרחים יכולים לפנות להנפיק דרכון עם שם בדוי? בנוסף, כיצד הדבר משפיע על תפקודך?"



נתניהו הגיב: "לא יכול להשיב לכל השמצה. אני מבקש כן לומר. הדבר הספציפי לא דרכון ולא פנמה, לא חשבון ולא כלום. בבל"ת מוחלט. אני רוצה להגיד לכם. יש שטפון של הבלים של שטויות של המצאות של שקרים. ונכון שעוסקים בזה הרבה שנים, לא מצאו כלום מסיבה פשוטה - אין כלום ולא היה כלום. גם במקרה הזה אין אש, אין עשן, יש אויר חם. הרבה אויר חם".

נתניהו הוסיף: "לכל השואלים, גם כאלה שאולי תקווה בליבם, קודם כל אל תמהרו לתפור חליפות. עצרו את החייטים. בכלל עצה טובה. אני מדבר לחלל. אני רוצה לתת לכם אזהרת ספוילר. ואכן מי שלא רוצה או שיאטום אוזנים או שייצא מן האולם, גם כאן לא יהיה כלום כי אין כלום. אין שום דבר.

"כיון שבכל זאת יש מי שמעוניין אני רוצה לתת לכם טיפ. אני יוצא בתחילת ספטמבר להולנד ואחר כך אני ממשיך לעצרת האו"ם. הנה אני נותן לכם את הזמן להמציא את הדברים החדשים, וגם כאן אני אומר לכם לא יהיה כלום כי אין כלום".
נתניהו חקירה ספוילר דרכון יאיר נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד