ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

התרגשות בקנדה: הרבי, חברי המועצת והנגיד נחתו לביקור בזק

רבנים וראשי הקהילות בקנדה קיבלו את פני גדולי ישראל בשדה התעופה בטורונטו לביקור בזק - מסע משותף של ראשי הישיבות בארה"ב, חברי מועצת גדולי התורה והאדמו"ר מסאטמר, עבור מגבית חירום למען 'הקרן להצלת ילדי צרפת'

המשלחת בשדה התעופה על  רקע המטוס הפרטי
המשלחת בשדה התעופה על רקע המטוס הפרטי

התרגשות בקנדה: הרבנים וראשי הקהילות בקנדה קיבלו את פני גדולי ישראל בשדה התעופה בטורונטו לביקור בזק, עליו פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', בו יצאו למסע המשותף של ראשי הישיבות בארה"ב, חברי מועצת גדולי התורה והאדמו"ר מסאטמר.

את פני מרנן ורבנן גדולי ישראל קיבלו רבני ודייני העיר, ראשי הקהילות ועשרות מכובדים נשואי העדה שבאו לחלוק כבוד לגדולי ישראל שהטריחו עצמם לבוא לעירם לביקור בזק, במיוחד כדי להביא בפניהם את דבר המערכה הגורלית של הצלת ילדי צרפת.

כזכור, 'הקרן להצלת ילדי צרפת' הוקמה במעונו של האדמו"ר מקאלוב העוסק שנים רבות בחיזוק יהודי צרפת - במטרה להעניק מענה הולם לטהרת חינוכם של ילדי העולים מצרפת כמו גם לתלמידים המתחנכים במקום.

האדמו"ר מסאטמר שנכנס בעובי הקורה זימן אליו קבוצת נגידים והודיע להם על נסיעה צפויה לטורנטו למגבית חירום. אל המסע הצטרפו גדולי ראשי הישיבות בארה"ב, הגאון רבי מלכיאל קוטלר ראש ישיבת לייקווד והגאון רבי דוד פיינשטיין ראש ישיבת תפארת ירושלים. המסע יצא לדרכו הבוקר כשהנגיד ר' ראובן וולף העמיד מטוס פרטי לפמלייה המכובדת. אל המסע אף הצטרף הנגיד ר' ראובן שראן.

בשעה האחרונה מקבלים את פני גדולי ישראל הרבנים וראשי הקהילות ומשם ייצאו לביקורים בבתי נגידים ושועי ארץ שהתחייבו על סכומים גדולים איתם יהיה ניתן להכתיר את המסע בהצלחה.

התחנה הראשונה תהיה בביתו של הנגיד ר' אייזיק רייכמן ומשם ימשיכו גדולי ישראל בלו"ז הגדוש של ביקור הבזק בעיר.





















הרבי מסאטמר ביקור בזק טורונטו יליד צרפת חברי המועצת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד