י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מה מחפש הסטנדפיסט אורי חזקיה בבני ברק?

תושבי בני ברק שפשפו את עיניהם כשברחבי העיר נתלו מודעות המבשרות כי הסטנדפיסט אורי חזקיה יגיע מחר בערב להופעה בבני ברק, הממומנת בחלקה גם על ידי העירייה. דובר העירייה: "אם חזקיה ישתמש במילים גסות ובוטות - לא יקבל את כספו"

אורי חזקיה
אורי חזקיה

תושבי בני ברק שפשפו את עיניהם כשברחבי העיר נתלו מודעות המבשרות כי הסטנדפיסט אורי חזקיה יגיע מחר בערב להופעה בבני ברק. חזקיה, סטנדפיסט ישראלי מבוקש, ידוע בסגנונו הבוטה. ההופעה אמנם תתקיים בתיכון החילוני היחיד בעיר "דוד רמז", אולם היא פתוחה לכלל הציבור.

על המודעה חתומים מספר גופים כאשר עיריית בני ברק חתומה אף היא על מודעת המופע, כנותנת חסות ותקציב.

הקשר בין חזקיה לעיריית בני ברק ידע עליות ומורדות. בליל פורים, לפני כ- 3 שנים, הוזמן חזקיה להופעה בעיר בפני נוער נושר, בחסותה של עיריית בני ברק גם אז. הקשר בין שני הצדדים לא הסתיים ברוח טובה וחזקיה עזב את המקום דקות לפני שהיה אמור לעלות לבמה.

מטעמו נמסר אז כי הוא ביקש להימנע מצילום ההופעה במכשירים הסלולארים, אך לטענתו בקשתו לא נענתה על ידי הקהל, שאף קילל אותו. העירייה אף היא כעסה בזמנו על האמן, ומטעמה נמסר כי "לא קיבלנו סיבה מוצדקת מדוע המופע לא התקיים לבסוף".

הפעם, כך נראה, יושבו ההדורים בין הצדדים, וחזקיה צפוי להצחיק מחר את תושבי עיר התורה, אם לא יחול שיבוש שוב של הרגע האחרון.

אברהם טננבוים, דובר עיריית בני ברק, מסר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בתיכון חילוני, וההופעה מיועדת לקהל החילוני. אין לחרדים אפשרות להיכנס מהסיבה הפשוטה שהכרטיסים נמכרו אך ורק בבית הספר החילוני. אדם בלי כרטיס לא יוכל להיכנס".

לשאלת "בחדרי חרדים" האם ראוי שסטנדפיסט כזה, הידוע בסגנונו הבוטה במיוחד, יופיע בשטחה ובמימונה של עיריית בני ברק, ענה טננבוים כי "אנחנו הודענו לאמרגנים שלו באופן חד משמעי שלמרות שקהל היעד הוא חילוני, מתבקש חזקיה בתוקף לעדן את סגנונו ולהימנע משימוש במילים גסות ובוטות". הדובר הבטיח כי "אנחנו נעמוד על זה, ואם הוא לא יעשה כפי שהבטיח - הוא לא יקבל את כספו".
אורי חזקיה עיריית בני ברק סטנדאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד