ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מכונית סדרתית חדשה שעולם הרכב עוד לא ראה כמוה

מכונית סדרתית חדשה שעולם הרכב עוד לא ראה כמוה

  • י"ג תמוז התשע"ו
מכונית סדרתית חדשה שעולם הרכב עוד לא ראה כמוה

יצרנית מכוניות היוקרה אסטון מרטין, יחד עם קבוצת הפורמולה 1 של רד בול, מציגים את מה שלפחות נראה כמו מכונית פורמולה אחת חוקית לכביש. כמקובל באזור זה של החלומות, אנשי שתי החברות בחרו שלא לתת מידע מפורט מדי בתחילה - הם יודעים שכדאי לשמור מעט פרטים למועד מאוחר יותר, כי מי לא ידווח על מכונית שנראית כך?

אז מהמעט שאנחנו כן יודעים, נוכל לספר לכם שהמכונית תגיע עם מנוע V-12 אטמוספרי בנפח לא ידוע ועם מנוע חשמלי לצידו, בדומה ליחידת הנעה היברידית שנמצאת במכונית פורמולה אחת. יחס הספק-משקל, מהנתונים החשובים ביותר למכוניות ספורטיביות, יהיה ביחס הקלאסי של אחד לאחד. כלומר, כוח סוס אחד לקילוגרם בודד של משקל.

המהנדס הראשי של רד בול, אדריאן ניואי, מציין שתרומתו למכונית תתאפיין בהתנהגות כביש מעולם הספורט המוטורי, בעוד אסטון תביא את הנוחות והיופי המוכר של מכוניות החברה. אמירה זו גרמה לרבים בעולם הרכב העולמי לפנטז כי ביצועי מכונית זו יתקרבו לאלו של מכונית פורמולה אחת עכשווית - במכונית חוקית לכביש, כן?!

במעמד החשיפה סיפרו כי כמאה וחמישים יחידות של המכונית יגיעו לייצור, וכי עוד עשרים וחמש יחידות ייועדו בלעדית למסלולי המירוצים. והמחיר? משלושה מיליון דולר לא תקבלו עודף. האמת? גם מארבעה לא יישאר לכם הרבה עודף בכיס.











פורמולה 1 רד בול אסטון מרטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד