י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

למרות ההכחשות מעל דוכן הכנסת - החשדות: כספים לאשת ובן רוה"מ

בבוקר שאחרי ההכחשה הפומבית בכנסת, "אין אש, אין עשן, יש הרבה אוויר חם" ועם תום חקירתו השנייה של ארי הרו, מתבררים פרטים נוספים על תיק הבדיקה נגד ראש הממשלה • שטפון של הבלים ?

פלאש 90
פלאש 90

המשטרה בודקת אם הועברו כספים מאנשי עסקים בחו"ל לאשתו ולבנו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ששימשו לכאורה לצורכיהם האישיים. במשטרה מבררים אם כספי תרומות של אנשי העסקים, בעיקר מארה"ב, הועברו באופן שיטתי לשרה וליאיר נתניהו כדי לממן את אורח חייהם - כך מדווח הבוקר 'הארץ'.

רק אתמול, מעל דוכן הכנסת, בשעה בה יכלו הח"כים להגיש שאלות לראש הממשלה, ענה נתניהו במענה לח"כ פארן, כך: "לא יכול להשיב לכל השמצה. אני מבקש כן לומר. הדבר הספציפי לא דרכון ולא פנמה, לא חשבון ולא כלום. בבל"ת מוחלט. אני רוצה להגיד לכם. יש שטפון של הבלים של שטויות של המצאות של שקרים. ונכון שעוסקים בזה הרבה שנים, לא מצאו כלום מסיבה פשוטה - אין כלום ולא היה כלום. גם במקרה הזה אין אש, אין עשן, יש אויר חם. הרבה אויר חם".

נתניהו הוסיף: "לכל השואלים, גם כאלה שאולי תקווה בליבם, קודם כל אל תמהרו לתפור חליפות. עצרו את החייטים. בכלל עצה טובה. אני מדבר לחלל. אני רוצה לתת לכם אזהרת ספוילר. ואכן מי שלא רוצה או שיאטום אוזנים או שייצא מן האולם, גם כאן לא יהיה כלום כי אין כלום. אין שום דבר.

יצויין כי ארי הרו, מקורבו לשעבר של נתניהו ומי שהחזיק בתפקיד מגייס הכספים וראש הסגל לשעבר בלשכתו החשוד כמי שקשור להעברות הכספים, נחקר אתמול בפעם השנייה, כעשר שעות. בסיומה, הוארך מעצר הבית שלו, ולפחות עד יום שישי הקרוב ייאסר עליו ליצור קשר עם מי מאנשי ראש הממשלה.

במשטרה נבדק מידע נוסף, כך על פי הדיווח ב'הארץ', לפיו נתניהו קיבל מתנות יקרות ערך מאנשי עסקים זרים. במשטרה מנסים להבין ממי גויסו הכספים שהועברו לידי הרו וממנו, לכאורה, לבני משפחת נתניהו.
נתניהו חקירה ארי הרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד