ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

פרשת נתניהו: 'מיליונרים הביאו מתנות לשרה'

על פי דיווח ב"חדשות 2", חוקרי המשטרה בודקים טענות לכך שאנשי עסקים היו מגיעים לבתי המלון בהם שהו בני הזוג נתניהו והעבירו מתנות יקרות ערך לרעיית ראש הממשלה, שרה. על פי דיווח נוסף, פקיד בכיר בשרות הציבורי צפוי להעיד בקרוב בפרשה

ראש הממשלה בנימין נתניהו (מרים אלסטר, פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו (מרים אלסטר, פלאש 90)

פרשת נתניהו נמשכת: על פי דיווח הערב (שלישי) ב"חדשות 2", חוקרי המשטרה בודקים טענות לפיהן, אנשי עסקים היו מגיעים לבתי מלון בהם שהו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, והיו מעניקים לרעייתו מתנות יקרות ערך.

על פי הדיווח, הטענות הללו אלו כבר לפני מספר שנים ואף נבדקו, אך חוקרי המשטרה לא הצליחו לבסס ראיות בעניין. כעת, על פי הדיווח, חוזרים החוקרים לבדוק את הטענות.

על פי דיווח אחר ב"חדשות 10", פקיד בכיר בשרות הציבורי צפוי להעיד בקרוב בפני החוקרים בפרשה. על פי הדיווח, מדובר בבכיר אשר בקיא בדרכי גיוס כספים בחו"ל ובמשטרה מקווים שעדותו תשלים את תמונת המצב בפרשה. הבכיר הוא לא מלשכת או משרד ראש הממשלה.

אמש הגיב נתניהו לדיווחים בעניין הבדיקה בעניינו ואמר: "לא דרכון, לא פנמה, לא חשבון ולא כלום. בבל"ת מוחלט. אני רוצה להגיד לכם. יש שטפון של הבלים, של שטויות, של המצאות, של שקרים. ונכון שעוסקים בזה הרבה שנים ולא מצאו כלום מסיבה פשוטה - אין כלום כי לא היה כלום. גם במקרה הזה אין אש ואין עשן . יש אוויר חם. הרבה אוויר חם".

נתניהו הוסיף: "לכל השואלים הייתי אומר, גם כאלה שאולי תקווה בליבם, קודם כל אל תמהרו לתפור חליפות. עצרו את החייטים. בכלל עצה טובה. אני רוצה לתת לכם אזהרת ספוילר - לא יהיה כלום כי אין כלום. אין שום דבר".
פרשת נתניהו החדשה שרה נתניהו מתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד