י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חמיו של מוביל המאבק ברב ברלנד במכתב חריף: "מזימה שפלה"

במקביל לחזרת הרב ברלנד לארץ, ממשיכה הקבוצה הפועלת נגדו לפעול בקרב רבני "העדה החרדית" להפעיל חרם נגד הרב • התפתחות מהיממה האחרונה: חמיו של מוביל המאבק ברב ברלנד יוצא במכתב נגד חתנו: "מזימה שפלה. נכנסה בו רוח"

הרב ברלנד והרב חשין
הרב ברלנד והרב חשין

חזרתו של הרב אליעזר ברלנד לארץ לאחר שנים בחו"ל עוררה את כל "השדים" במלחמות בקהילת שובו בנים", כאשר במקביל לחזרת הרב לארץ, ממשיכה הקבוצה הפועלת נגדו לפעול בקרב רבני "העדה החרדית" להפעיל חרם נגד הרב.

בימים האחרונים היה אמור להיערך דיון של בית הדין של "העדה החרדית" בשאלה האם לצאת כנגד הרב ברלנד. כתגובת נגד, חסידי הרב מנסים לפעול בקרב רבני "העדה" בכדי שהרבנים לא ייצאו נגד הרב ברלנד.

לידי "בחדרי חרדים" הגיע מכתבו של הרב יהודה שינפלד, חמיו של הרב יום טוב חשין, ממובילי המאבק נגד הרב ברלנד, ששוגר לרבני בית הדין של "העדה החרדית", בו הוא תוקף בחריפות את חתנו ואת הקבוצה הפועלת נגד הרב ברלנד.



"לכבוד הרבנים הג' חברי הבד"ץ ושאר יושבי על מדין הע"י" פותח הרב שינפלד את מכתבו לחברי "העדה". "היות ושמעתי שרוצים להחתים הבד"ץ על מכתב חרם נגד הגה"צ רבי אליעזר ברלנד שליט"א וקהילתו והנני יודע כל הרקע מבפנים ואיך נרקמה כל המזימה השפלה הזו.

"באתי להזהיר לא להאמין לשום עלילה בלי לשמוע צד השני כד"ת, ובפרט שמדובר במי שנכנסה בו רוח ל"ע ומטעה אפי' את עצמו ואח"כ מטעה אחרים עמו, לכן ידעו הרבנים להיזהר ותעב"ט".

לסיום כותב הרב שינפלד: "ואני מכיר היטב את ב' הצדדים ואפשר לברר אצלי כל הפרטים".

בתוך כך, כפי שפורסם יותר מוקדם הערב ב"בחדרי חרדים", הרב ברלנד הושאר הלילה לאשפוז בבית החולים אסף הרופא, זאת לאחר שהתמוטט במהלך הדיון המיוחד בהארכת מעצרו.
הרב יום טוב חשין הרב אליעזר ברלנד הרב יהודה שינפלד העדה החרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד