י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מנויי 'אתרוג', כך תתמודדו עם החומרות החדשות

בשירות הסינון 'אתרוג' הודיעו על החמרה צפויה בקרוב, אולם יהיה ניתן להמשיך לגלוש ב'בחדרי חרדים' - לאחר ביצוע הליך טכני פשוט • בפנים: הדרכה מלאה

אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)
אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)

שירות סינון האינטרנט 'אתרוג', הוציא בימים האחרונים הודעה למנויים בה בישר להם על החמרת הפיקוח וסינון האתרים אליהם ניתן לגלוש באמצעותו. על פי נוסח ההודעה, מסיבות של החמרה במסלולי אתרוג המיועדים למגזר החרדי, ייחסמו מעתה כלל אתרי החדשות ובהם גם האתרים החרדים.

עם זאת, ומתוך הבנה שמרבית הגולשים באמצעותם מעוניינים להמשיך ולעקוב אחרי החדשות במגזר החרדי ולגלוש באתר 'בחדרי חרדים', שחרט על דגלו את שמירת גדרי הצניעות וההלכה ונמנע מזה שנים להציג תמונות נשים, מסבירים ב'אתרוג' כיצד בהליך קל ופשוט ניתן לשמר את האפשרות לגלוש ב'בחדרי חרדים' גם לאחר השינוי.

"מי שנזקק/מעוניין להמשיך ולגלוש לצרכי פרנסה ומידע או מכל סיבה שהיא יכול לעשות זאת באופן עצמאי ופשוט ואין צורך להתקשר למוקד" נמסר בהודעה. "תהליך פתיחת האתר מחדש לאחר מועד חסימתו: כאשר תנסו לגלוש לאתר יופיע דף חסימה. בדף החסימה ניתן ללחוץ על הקישור 'שליחת פניה' ולפתוח את האתר מחדש. תוך שעה תקבלו מייל עם קישור לפתיחת האתר (על ידי הקשת שם משתמש וסיסמה באופן חד פעמי)".

ב'אתרוג' מבהירים כי גם הפונקציה הזו אינה קיימת לאתרים אחרים, שאינם חרדים. "נדגיש שהאפשרות לפתוח אתרי חדשות היא רק כשהאתר הוא אתר חדשות חרדי. אתר שאינו חרדי במוצהר לא ניתן לפתוח אותו כי אם במקרים חריגים ובאישורים מיוחדים. יש לציין, שהאתרים הללו לא יחסמו ללקוחות שהכניסו אותם לרשימה לבנה בשירות רשימה אישית (הנטו שלי)".

לגולשי 'בחדרי חרדים' המנויים על המסלולים המחמירים ב'אתרוג' אנו ממליצים לנקוט באחד משני הפתרונות האפשריים: 1. להכניס כבר עתה את 'בחדרי חרדים' לרשימה הלבנה. 2. לבצע את הליך הפניה מיד עם ביצוע החסימה.
אתרוג חסימה אתרים חרדים בחדרי חרדים חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד