י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו בתיעוד: סוכלה הברחת נשק לישראל

בפעילות סמויה של שוטרי משטרת ישראל בשיתוף צה"ל, נעצרו אתמול שני חשודים תושבי יריחו, בחשד להברחת נשק. במקום נתפסו 5 רובי סער מסוג M-16, בנוסף גם 13 אקדחים, 29 מכלולים לרובים בעלי קוטר 5.56 המשמשים להרכבת נשקים בבניה עצמית. מחסניות, משקפת, ציין לייזר וכוונת טלסקופית • תיעוד

צפו בתיעוד: סוכלה הברחת נשק לישראל
דובר המשטרה

סוכלה הברחת נשק בכמות גדולה מירדן דרך ארגמן מדרום לבית שאן. בפעילות סמויה של שוטרי משטרת ישראל בשיתוף צה"ל, נעצרו אתמול שני חשודים תושבי יריחו, בחשד להברחת נשק.



השנים, בן 29 ובן 35, עסקו בעבודת שמירה במטעים הסמוכים לישוב ארגמן שנמצא 40 ק"מ דרומית לבית שאן.

במקום נתפסו 5 רובי סער מסוג M-16, בנוסף גם 13 אקדחים, 29 מכלולים לרובים בעלי קוטר 5.56 המשמשים להרכבת נשקים בבניה עצמית. מחסניות, משקפת, ציין לייזר וכוונת טלסקופית.



בעת המעצר, השניים ניסו לברוח ואף לתקוף את השוטרים. השניים הובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת ומעצרם הוארך בשמונה ימים עד ליום חמישי הבא.

הפעילות בוצעה במסגרת מאבקה של משטרת ישראל בתופעת הנשק הבלתי חוקי והתאפשרה בזכות פעילות מודעינית ענפה שתכליתה התחקות אחר המקורות של נתיבי הסחר באמל"ח לא חוקי.



הפעולה, מעבר לכך שמנעה הגעה של כמות גדולה של כלי נשק איכותיים לעבריינים וגורמי פח"ע. גדעה את נתיב ההברחה ותאפשר סיכול נסיונות הברחה דומים בעתיד.

הברחת נשק אקדחים M-16

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד