י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

התמכרתם? 5 טיפים למשחק בטוח בפוקימון גו

אם גם אתם התמכרתם למשחק החדש ולא מעוניינים למצוא את עצמכם בתחתית באר ובקצה צוק - הנה טיפים למשחק

התמכרתם? 5 טיפים למשחק בטוח בפוקימון גו

כבר בדקתם כמה פוקימונים יש בסביבה שלכם? גם אתם מנצלים את צעידה ברחוב לעימות חזיתי עם כמה שיותר מהמפלצות היפניות?

ההתרגשות סביב המשחק, גורמת לרבים להשתמש בו בצורה לא בטוחה וזהירה. הרי לכם 5 טיפים איך לשחק בטוח עם כמה שפחות סיכונים.

במקרה שחייתם לאחרונה במערה והצלחתם להימנע מלהיות מופגזים בסטטוסים ברשתות החברתיות או מכותרות חדשות על פוקימון גו, אתם יכולים להפסיק לקרוא עכשיו. אבל אם אתם אחד או אחת ממיליוני האנשים ברחבי העולם שהורידו את המשחק הסלולרי מבוסס המיקום ובעל המציאות הרבודה לטלפון הנייד, יש לחברת אבטחת המידע ESET חמישה טיפים בשבילכם איך לשחק בפוקימון גו בבטחה.

הורידו את האפליקציה רק מחנויות רשמיות של אפליקציות – שם בחוץ מסתובבות להן מלא גרסאות של תוכנות זדוניות שמתחזות לפוקימון גו והן עושות זאת בהצלחה רבה.

אפליקציות רבות מהן מנסות להשיג מידע אישי או להשתמש בהנדסה חברתית על מנת להונות אתכם לרכוש מוצרים שונים או להשיג את פרטי כרטיס האשראי שלכם לטובת רכישת מוצרים נלווים לאפליקציית פוקימון גו, שכמובן אינם אמיתיים.

אפליקציות אחרות מנסות לרגל אחריכם מכל מיני סיבות לא מלבבות. אז אל תסטו מדרך הישר – להוריד רק מחנויות האפליקציות של גוגל ואפל, ובחרו באפליקציה עם הכי הרבה הורדות מאשר בכל אפליקציה אחרת. גם לחנויות עצמן מצליחות לעתים להסתנן אפליקציות מתחזות. זה מטורף שוק הזיוף הזה סביב האפליקציה! אל תתפתו להוריד אפליקציה אחרת בגלל שההורדה של האפליקציה הרשמית לוקחת מלא זמן בשל מספר רב של הורדות שלה במקביל על ידי אנשים ברחבי העולם.

אל תתחברו לאפליקציה באמצעות גוגל – קושי נוסף שנגרם על ידי המון הורדות בו זמנית של האפליקציה הוא שאנשים לא מצליחים לפעמים להיכנס אליה ישירות דרך האתר של פוקימון, אז המפתחים של המשחק הוסיפו את היכולת להיכנס באמצעות חשבון הגוגל שלכם.

הבעייתיות עם זה היא כי בגרסת אפל הראשונית, למשל, זה העניק לאפליקציה כמות הרשאות עצומה של גישה לחשבון הגוגל של המשתמשים. בגרסה האחרונה הנושא תוקן וכמות ההרשאות לחשבון הגוגל ירדה, אבל תמיד חיבור לאפליקציה כלשהי באמצעות חשבון משני בגוגל, אפל או פייסבוק מגיע בעסקת חבילה עם שיקולי פרטיות שעליכם לשקול אם אתם מסכימים להם. בקיצור, לא מומלץ – תתמודדו עם העומס ותתחברו לאפליקציה ישירות דרך האתר של המשחק. וגם, אל תאפשרו לאפליקציה הרשאה לאנשי הקשר שלכם אם היא מבקשת, בשביל מה היא צריכה?

הביאו אתכם חבר והישארו במקומות ציבוריים – כבר פורסמו בתקשורת סיפורים על ילדים קטנים ששוטטו ביערות והלכו לאיבוד, על אנשים שנפלו מצוק, על אנשים שמצאו גופות בנהרות, על אנשים שכמעט נפלו לבאר ועוד סיפורי אימים. מדובר במקומות שאנשים לא אמורים להגיע אליהם בזמן משחק באפליקציה. ילדים שמשחקים באפליקציה צריכים להיות מלווים באדם מבוגר אחראי וגם למבוגרים המשחקים מומלץ להביא אתם חבר, שגם הוא, רצוי שיהיה, מבוגר אחראי.

הביאו אתכם סוללה נוספת – משחק הפוקימון גו הוא זולל סוללה רציני. בנוסף, השיטוט הספונטני עשוי להוביל אתכם למקומות שאולי לא תדעו איך לחזור מהם, וזה עשוי להציב אתכם במצב בעייתי אם הסוללה כבר נגמרת ואתם נותרים בלי זמינות בטלפון הנייד. על כן זה רעיון מצוין להביא אתכם לטיול סוללה רזרבית (וכמה גם כמה חטיפים, מים וכסף עבור דמי נסיעה במונית או באוטובוס) במקרה של מצב חירום.

הפעילו את ההיגיון הבריא – עד כמה שהמשחק ממכר ואתם מאוד רוצים לתפוס כמה שיותר פוקימונים בסביבה, עדיין עשו לעצמכם טובה ואל תשחקו תוך כדי נסיעה, בזמן שאתם חוצים את הכביש מבלי לבדוק תנועת כלי רכב, או כשאתם משוטטים בחצרות פרטיות של בתי אנשים זרים. מפלצות וירטואליות לא שוות פגיעה בחייכם או בשלמות הגוף שלכם, או מעצר על ידי המשטרה. אז אל תתנו להתרגשות מן המשחק לפתות אתכם להיסחף למעשה שתתחרטו עליו אחר כך.

בסך הכול המשחק גורם לאנשים לצאת מהבית ומעודד אותם לבצע פעילות גופנית, שזה אחלה של דבר. עם קצת זהירות, תוכלו ליהנות מהאפליקציה עם כמה שפחות סיכונים.

לזרוק כדורים
פוקימון גו הוא משחק וידאו מסוגת מציאות רבודה, המיועד לטלפונים חכמים ומבוסס על זכיון המדיה "פוקימון". החל ממועד השקתו, ב־6 ביולי 2016, הוא זמין להורדה חינם מחנויות היישומונים, במדינות בהן הוכרז על השקת המשחק באופן רשמי, למכשירים בהם פועלות מערכות ההפעלה אנדרואיד ו־iOS.

המשחק פותח על ידי חברת Niantic האמריקאית, המתמחה ביצירת משחקי מציאות רבודה לטלפון חכם. חברת נינטנדו היפנית, המחזיקה כיום רק בחלק מ־The Pokémon Company (ביחד עם החברות היפניות Game Freak ו־Creatures), שותפה גם היא ליצירת המיזם ולהפצתו.

המשחק מתנהל במרחב הממשי בו נע השחקן עם הטלפון החכם שלו. על השחקנים לחפש פוקימונים המופיעים באזור בו הם נמצאים. שיבוץ הדמויות נעשה באופן אקראי, על ידי האלגוריתם של המשחק. זאת, בעזרת רמזים שהיישומון מספק לשחקנים.

עם מציאת פוקימון, יש ללכוד אותו באמצעות זריקת כדור-תפיסה מיוחד, לעברו.

מאותו רגע, השחקן יכול לטפח את הפוקימון שברשותו ולאמנו, כך שיוכל להילחם בפוקימונים אחרים. בנוסף, ניתן לשחק מול משתתפים אחרים ולהחליף איתם פוקימונים. תוך שבוע מהשקתו, הפך המשחק למשחק הסלולרי המבוקש ביותר בארצות הברית, ביחס לכמות ההורדות ומספר המשתמשים באותו פרק זמן.
פוקימון גו Pokémon GO משחק וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד