י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ביבי: יחודשו יחסים עם עוד מדינה אפריקנית

ראש הממשלה בנימין נתניהו חושף כי מדינה אפריקנית נוספת תחדש את יחסיה עם ישראל

נתניהו. מרים אלסטר, פלאש90
נתניהו. מרים אלסטר, פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו חושף הערב (ד) כי מדינה אפריקנית נוספת - מעבר לגינאה - תחדש את יחסיה עם ישראל.

"במהלך הביקור שלי באפריקה, אמרתי לכם שמדינה נוספת שאין לנו יחסים איתה תכריז בקרוב על חידוש היחסים, אכן זה נעשה היום עם גינאה. בימים הקרובים אני מעריך שתתווסף מדינה נוספת. זה חלק מתהליך שצובר תאוצה והוא חשוב מאוד, הוא פותח את ישראל לאפריקה, והוא כמובן עוזר לנו גם בהיבטים אחרים".

ראש הממשלה דיבר במהלך ביקור באתר בניית גדר ההפרדה בדרום הר חברון.

עוד אמר: "אנחנו קבענו שאנחנו נסגור את הפרצות. אנחנו נמנע משוהים בלתי חוקיים ומפגעים להגיע לתוך ערי ישראל. זה מורכב, אנחנו צריכים גם להגן על היישובים, ואנחנו צריכים כמובן לטפל בכל שרשרת עוברי החוק, כולל המעסיקים, המלינים והמסיעים. את כל זה, אנחנו דיברנו על הדברים הללו, גם הנושא של המעברים, אנחנו פועלים במרץ ואני מתרשם מהעבודות, תכף נתרשם מזה מקרוב מאוד, ואני חושב שברור לכם שהפרויקט הזה יושלם. הוא חשוב לביטחונם של אזרחי ישראל ולביטחונה של מדינת ישראל.

עוד הוסיף ביחס לשידור הציבורי כי: "יש שידור ציבורי רצוף, זמין ויעיל במדינת ישראל. איכשהו הוא נתקל בבעיות טכניות של תוכניות שלא התקיימו עד עכשיו, אבל זה יהיה. אבל ביחס לאלה שמדברים על חופש העיתונות - זה לא מתיישב עם המאמצים שלהם לסגור את "ישראל היום" בכל מחיר. לא בדיוק חופש העיתונות, כנראה שדברים אחרים מנחים אותם".
בנימין נתניהו נפתלי בנט ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד