כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

משלוחים בדואר ישראל: עד שבוע מההזמנה

ענקית הסחר האלקטרוני NEXT בחרה בדואר ישראל לספק את שירותי השילוח לישראל • מעתה המשלוחים יגיעו לישראל וימסרו ללקוחות עד שבוע מיום ההזמנה

דואר ישראל, צילום: פלאש90
דואר ישראל, צילום: פלאש90

ענקית הסחר האלקטרוני הבריטית NEXT בחרה בדואר ישראל להפיץ בארץ את הפריטים המוזמנים על ידי לקוחותיה הישראליים. במהלך שישפר דרמטית את זמני השינוע של החבילות ואספקתם ללקוחות בישראל, תספק דואר ישראל באמצעות שירות ECO POST'' את כל החבילות שיוזמנו באתר www.next.co.uk תוך כשלושה ימים מרגע נחיתתן בישראל.

למזמין הישראלי תינתן אפשרות לבצע מעקב מלא על החבילה משלב ההזמנה ועד מסירתה ומעתה המזמינים הישראליים באתר NEXT יקבלו סמס עם הגעת הפריט. עד כה ביצעה NEXT שילוח לישראל בדואר רשום, ללא אפשרות מעקב אחר החבילות.

במסגרת תהליך ארוך שהתקיים בחודשים האחרונים, הגיעו לישראל נציגי חברת אסנדיה (Asendia), חברת בת של דואר שוויץ ודואר צרפת, המטפלת במשלוחי נקסט לישראל ובחנו את תהליכי התפעול ואת טיב שירות האקו פוסט בדואר הנכנס לארץ.

יצוין כי חברת אסנדיה פועלת באירופה, בארצות הברית ובאסיה ושיתוף הפעולה עשוי להביא מותגים נוספים מהמובילים בעולם לפעול בארץ באמצעות דואר ישראל.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, אמר "אתר NEXT הוא אחד האתרים הפופולאריים להזמנות אונליין בקרב הציבור הישראלי, ואנו מברכים על הבחירה בנו, אשר מעידה על הקפיצה המשמעותית שדואר ישראל ביצע בשנה אחרונה בתחום השירות. מעתה הלקוחות יקבלו את החבילות במהירות ובנוחות, תוך מעקב מקסימלי אחר המוצרים שהזמינו".

'Eco post' הוא שירות מתקדם שמפעילה דואר ישראל, המאפשר הזמנת חבילות מאתרי הסחר המקוונים במחירים אטרקטיביים, תוך מעקב ממוחשב משלב ההזמנה, הוכחת משלוח ואישור מסירה אלקטרוני, חלוקה תוך כשלושה ימים מרגע ההגעה לישראל ופיצוי במקרה של אובדן, בהתאם לתנאי השירות. השירות מקבל עדיפות בכל השרשרת התפעולית, מרגע נחיתתו בארץ, דרך שלב תהליך המיון ועד ההעברתו ליחידות והחלוקה היומיומית של הפריטים.

יצוין כי שירות האקו פוסט מיועד גם לשולחים מישראל לחו"ל, הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים ומבטיח טיב שירות גבוה עבור היצואן הישראלי במחירים אטרקטיביים במיוחד.

מדי יום מגיעות לישראל כ-250 אלף חבילות, כאשר בשנת 2015 חולקו כ-39 מיליון חבילות בדואר ישראל והצפי בשנת 2016 יעמוד על כ-52 מיליון חבילות. בשנה האחרונה מבצעת דואר ישראל שורה של מהלכים לשיפור השירות ללקוחות ומפעילה כ-1,000 נקודות מסירת דברי דואר וחבילות ברחבי הארץ, לרבות כ-750 סניפי דואר וכ-280 מרכזי מסירה ייעודיים, הפועלים בשעות פעילות מורחבות.

דואר ישראל מפעילה שירותים נוספים לשיפור השירות ללקוחות כדוגמת אפליקציה לזימון תורים בסמארטפון, משלוח מסרונים ללקוחות (שמספר הטלפון שלהם מופיע על גבי החבילה) כשחבילתם מגיעה לסניף, וכן הארכת שעות פעילות של מאות סניפים ברחבי הארץ עד השעה שמונה בערב, שלוש פעמים בשבוע.

החברה נערכת להמשך יישומה של הרפורמה לשיפור השירות, ובחודשים הקרובים תחל למסור דואר במכונות אוטומטיות, תתקין מערכת ממוחשבת אחר שקים (RFIDׂ) וכן תקים בית מיון ייעודי שיוכל להעביר 100 מיליון חבילות בשנה.
דואר ישראל חברת נקסט משלוחים לישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד