כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

צפו בוידאו שהודלף: העימות הסוער בין השר ליצמן לאיציק כהן מש"ס

בתיעוד וידאו שדלף ממסדרונות הכנסת נראה ויכוח חריף שגלש לפסים אישיים בין השר לסגן שר האוצר • ליצמן נראה אומר - "אני לא רוצה לדבר איתו יותר" • ליצמן בתגובה הבוקר: "אין שום מריבה ביני לבין איציק כהן. זה שקר גס"

כהן וליצמן
כהן וליצמן

מה מתרחש בצמרת הנציגות החרדית? לאחר שבשבועות האחרונים התבשרנו על ברית אסטרטגית בין סגן שר האוצר איציק כהן מש"ס לשר הבריאות ליצמן, שאף גיבה את כהן במאבקו מול גפני, חושף תיעוד וידאו את היריבות החדשה ביניהם.

במהלך הריב המתועד, שנחשף הבוקר על ידי יעקב ריבלין ב'בקהילה', אומר ליצמן על כהן כי הוא "לא מוכן לדבר איתו יותר", במה שנראה כמו ויכוח חריף בין השניים שאף נגרר לפסים אישיים.


מתוך הטוויטר של מיכאל שמש, גלי צה"ל

למרות התיעוד, הבוקר התראיין ליצמן ברדיו קול חי והכחיש שיש יריבות בינו לבין כהן. "אני שומע שיש איזה כתב לבלב שטוען שהתכסחתי עם איציק כהן", אמר ליצמן והצהיר - "זה פשוט שקר גס. הכתב גם שיקר על אלפר, הוא משקר שוב, אני לא שם, פה ושם יש חילוקי דעות, אנחנו אבל מסתדרים, אנחנו חברים ואנחנו ידידים, מותר להתווכח.

"לא כל דבר צריך להיות בתקשורת, למה אתם לא מדברים על שיתוף הפעולה בין דרעי גפני וליצמן? על זה תדבר, אני לא הולך להיכנס לוויכוחים סביב קרדיטים, יש פה ושם חילוקי דעות ואנחנו מסתדרים".
איציק כהן ליצמן גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד