כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

שליסל שוחרר למעצר בית; "בר פלוגתא של אחיו"

אחיו של הרוצח ישי שליסל שוחרר למעצר בית, לדברי עורך דינו איתמר בן גביר - המשטרה הבינה באיחור כי היא טעתה בניתוח השיחה בין השניים

מיכאל שליסל, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
מיכאל שליסל, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

לאחר שלושה ימי מעצר - בית משפט השלום בירושלים שחרר למעצר בית את מיכאל שליסל, אחיו של הרוצח ישי שליסל, שהיה חשוד בקשירת קשר לפגוע בצועדים במצעד אתמול (ו') בירושלים.

על פי איתמר בן גביר - עורך דינו של שליסל האח, במשטרת ירושלים בחנו בשנית את ההקלטה בין האחים מיכאל וישי מתוך הכלא, והבינו כי יש ממש בטענת האח מיכאל הביע לאורך כל השיחה התנגדות למעשי אחיו.

חשוב לציין שלטענת מיכאל, גם ישי לא ביקש ממנו לפגוע במצעד אלא רק למחות נגדו. "המשטרה מבינה היום שמיכאל חף מפשע, אך חבל שלקח להם שלושה ימי מעצר להבין זאת" אמר עו"ד בן גביר, "החוקרים לא הבינו כי המושג בר פלוגתא הוא שמיכאל חולק על אחיו, מה שלטעמי מצדיק גיוס חוקרים חרדים למשטרה. נעשה עוול למשפחת שליסל והמשטרה צריכה להתנצל בפני בני המשפחה".

בתוך כך, כחלק מההיערכות למצעד אמש הונחו יחידות המחוז ע"י מפקד המחוז לפעול בכל הכלים המוקנים למשטרה עפ"י חוק במטרה למנוע ולסכל כוונות של חשודים פוטנציאליים מלפגוע בחיי אדם ולשבש את מהלכו התקין של המצעד. במסגרת זו עצרה המשטרה חשודים, שלחלקם הוארך מעצר וחלקם שוחררו בתנאים, ועיכבה נוספים ששוחררו בתנאי הרחקה מהמצעד.

כמו כן במהלך המצעד עוכבו ונעצרו לחקירה 48 חשודים שניסו לשבש את מהלך המצעד, על חלקם נתפסו סכינים מסוגים שונים.
מיכאל שליסל מצעד בירושלים איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד