כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הפעיל האנטי-חרדי שחר אילן חתם בכלכליסט

שחר אילן, העיתונאי לשעבר שכבר שבע שנים פעיל בעמותת חדו"ש - חתם בעיתון הכלכלי של קבוצת "ידיעות אחרונות"

שחר אילן, צילום: פלאש90
שחר אילן, צילום: פלאש90

שחר של יום חדש: הפעיל האנטי חרדי שחר אילן עוזב את תפקידו בעמותת חדו"ש לטובת תפקיד חדש בעיתון "כלכליסט". בעבר שימש שחר אילן כעיתונאי "הארץ", והוא בין מייסדי עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון.

שחר אילן שימש ככתב לענייני חרדים, במסגרת תפקידו עסק בביקורת על העולם החרדי ועל התקציבים המופנים לעולם הישיבות והכוללים. לאחר מכן הקים את עמותת חדו"ש, ששמה לה למטרה להילחם למען הפרדת דת ומדינה, ומול הישגי החרדים בממשלה.

בין תפקידיו היה אילן אחראי למחקר דעת הקהל השנתי של העמותה - "מדד הדת והמדינה" ולשורה של דו"חות בנושאי תקציב ופעולות הכנסת. בוועדת שקד שימש שחר אילן כיועץ ליושבת ראש הוועדה לשעבר, השרה איילת שקד, על אף שבסופו של דבר הביע התנגדות למתווה חוק הגיוס שהעביר לפיד, ולסנקציות הפליליות.

מו"ל כלכליסט יואל אסתרון והעורכת גלית חמי מסרו: "אנחנו גאים על הצטרפותו של אחד העיתונאים המוערכים והידענים ביותר בישראל לכלכליסט. שחר יעמיק את הכסוי שלנו במיוחד בממשק שבין כלכלה ופוליטיקה".

שחר אילן אמר: "אני נרגש לחזור לעבודה עיתונאית בתפקיד מאתגר במיוחד ורב אפשרויות במסגרת חשובה ומשפיעה. האפשרות להרחיב ולגוון את תחומי הכתיבה שלי היא חלק מהאתגר ומיתרונות התפקיד. אני מודה למנכ"ל חדו"ש הרב עו"ד אורי רגב על שאפשר לי להיות שותף בשבע שנים של עשייה חברתית משמעותית ורבת הישגים".
שחר אילן עמותת חדוש כלכליסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד