כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

במשטרה מתעקשים: חקירת האחים שליסל נמשכת

למרות התמלול המצביע על כך שהאח מיכאל שליסל מתנגד למעשי אחיו, במשטרה הודיעו כי נמשכת החקירה בעניינו בגין חשד לקשירת קשר לביצוע פשע

מעצר מיכאל שליסל. צילום:  יונתן זינדל, פלאש 90
מעצר מיכאל שליסל. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ישי שליסל, שהורשע ברצח שירה בנקי ז"ל ופציעה של שישה נוספים במצעד בירושלים לפני שנה, הוחזר לכלא עם סיום החקירה בעניינו במשטרה בחשד ששיכנע אנשים לתקוף במצעד שנערך ביום חמישי האחרון. כלל החומר הועבר לפרקליטות מחוז ירושלים לעיון והחלטה האם להגיש נגדו כתב אישום.

בעניינו של אחיו, מיכאל שליסל, שנעצר ביום רביעי ומעצרו הוארך עד ליום שישי, אז שוחרר על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים שמסתיימים היום, ובהם מעצר בית, החקירה בעניינו במשטרה בגין חשד לקשירת קשר לביצוע פשע נמשכת. בסיומה כלל החומר יועבר לפרקליטות.

על פי איתמר בן גביר - עורך דינו של שליסל האח, במשטרת ירושלים בחנו בשנית את ההקלטה בין האחים מיכאל וישי מתוך הכלא, והבינו כי יש ממש בטענת האח מיכאל הביע לאורך כל השיחה התנגדות למעשי אחיו.

חשוב לציין שלטענת מיכאל, גם ישי לא ביקש ממנו לפגוע במצעד אלא רק למחות נגדו. "המשטרה מבינה היום שמיכאל חף מפשע, אך חבל שלקח להם שלושה ימי מעצר להבין זאת" אמר עו"ד בן גביר, "החוקרים לא הבינו כי המושג בר פלוגתא הוא שמיכאל חולק על אחיו, מה שלטעמי מצדיק גיוס חוקרים חרדים למשטרה. נעשה עוול למשפחת שליסל והמשטרה צריכה להתנצל בפני בני המשפחה".

בתוך כך, כחלק מההיערכות למצעד הונחו יחידות המחוז ע"י מפקד המחוז לפעול בכל הכלים המוקנים למשטרה עפ"י חוק במטרה למנוע ולסכל כוונות של חשודים פוטנציאליים מלפגוע בחיי אדם ולשבש את מהלכו התקין של המצעד. במסגרת זו עצרה המשטרה חשודים, שלחלקם הוארך מעצר וחלקם שוחררו בתנאים, ועיכבה נוספים ששוחררו בתנאי הרחקה מהמצעד.

כמו כן במהלך המצעד עוכבו ונעצרו לחקירה 48 חשודים שניסו לשבש את מהלך המצעד, על חלקם נתפסו סכינים מסוגים שונים.
שירה בנקי מיכאל שליסל מצעד התועבה שחרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד