כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

יתד על 'הפלג': מעשי בריונות של מורדים

ב'יתד נאמן' יוצאים למתקפה חריפה בעקבות הגרפיטי שרוסס על דלת ביתו של הגאב"ד הגאון רבי ניסים קרליץ

הרב קרליץ. צילום ארכיון: שוקי לרר
הרב קרליץ. צילום ארכיון: שוקי לרר

מתקפה חריפה בעיתון 'יתד נאמן' הבוקר, בעקבות הונדליזם בדלת ביתו של הגאב"ד הגר"נ קרליץ ביום שישי והאירועים החוזרים ונשנים בניסיון לפגוע בראש ישיבת אור ישראל הגר"י רוזן.

תחת הכותרת "זעזוע: מעשי ונדליזם, אלימות ובריונות כלפי גדולי ישראל וראשי ישיבות שליט"א", נכתב בעיתון כי "מרנן ורבנן מוקיעים בחריפות רבה את התופעה של ביזוי כבוד התורה הנעשית על ידי גורמים ידועים המורדים בתורה"ק ובמרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א והביעו חובת מחאה נגד זמורת זר המנסה לפשוט ולפיה בציבור התורתי רח"ל.

"דבריהם הנוקבים של מרנן ורבנן שליט"א נגד מעשי הבריונות של אינשי דלא מעלי הושמעו בעקבות מעשי וונדליזים חמור שנעשה בערב שב"ק על דלת ביתו של מרן פוסק הדור הגר"נ קרליץ שליט"א, ולפני מספר שבועות על דלת ביתו של ראש ישיבת אור ישראל הגאון רבי יגאל רוזן שליט"א.

"מרנן ורבנן שליט"א התבטאו בכאב רב ובחומרה רבה לנוכח התופעה החמורה הנעשית על ידי גורמים ידועים אשר אינם מקבלים את מרותם של גדולי ישראל, בעלי מגמות פסולות ואינטרסנטיות אשר אינם בוחלים בשום דרך בדרכם הפסולה ומנסים להלך אימים על גדולי ישראל וראשי הישיבות. מרנן ורבנן מוקיעים פשעים חמורים אלו ואמרו כי מעשי נבלה אלו אין מקומם במחנה יראי ה' בשום אופן, והביעו חובת מחאה נגד זמורת זר המנסה לפשוט טלפיה בציבור התורתי רח"ל".

גורם ב'פלג' הגיב ל'בחדרי חרדים': "מיותר לחזור ולהבהיר שבני התורה באשר הם מתנגדים לכל מעשה אלימות או השחתה וכדו', וכל נסיון לייחס פעולה אנונימית לציבור שלם מהווה הוצאת דיבה והכפשה לשמה".



יתד נאמן הפלג הירושלמי הרב קרליץ הרב רוזן ונדליזם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד