כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לפיד חוזר להסית: מיליון חרדים על הגב

בסרטון שהפיצה 'יש עתיד', מסביר הקריין כי הילדים החילונים יסחבו על גבם בעתיד מיליון חרדים • צפו

לפיד. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
לפיד. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ההסתה מבית 'יש עתיד' נגד המגזר החרדי חוזרת בסרטון רווי שקרים: עם ביטול חוק הליבה שיזמה 'יש עתיד' היום (א) בממשלה ובועדת השרים לענייני חקיקה, יוצאים ביש עתיד במסע הסתה נגד המגזר החרדי.

בסרטון שהופץ על ידי המפלגה נראה אדם שאומר: "ממשלת ישראל החליטה לבטל היום את לימודי הליבה, זה אומר שקרוב למליוני אזרחים לא ילמדו לא מתמטיקה ולא אנגלית. לא יצליחו לפרנס את עצמם ויחיו חיי עוני, יודעים מי יצטרך לפרנס אותם? יודעים מי יסחוב אותם על הכתפיים כל החיים?" בשלב זה נראה ילד חילוני מחזיק את אביו על הכתפיים והאבא שואל "כבד לך?"

רצוי להדגיש כי החוק רלוונטי לכ-40 אלף ילדים בלבד, שאף הם לומדים 55% מלימודי הליבה.

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור הגיב לבחדרי חרדים על סרטון ההסתה ואמר: "הסרטון של חבר הכנסת יאיר לפיד המציג את כל מי שלא ילמד לימודי ליבה כנטל על החברה הוא אקט תקשורתי פסול ואני סבור שעלול להשיג את המטרה ההפוכה. אם רוצים להנחיל אידיאולוגיה מסויימת יש לבחור בהידברות על פני פרסום סרטונים המעליבים קבוצות בחברה ומרחיבים את השסע והפילוג בחברה הישראלית."

ח"כ ישראל אייכלר הגיב: "רוב אנשי "יש עתיד" מתפרנסים במיגזר הציבורי שחי על חשבון המיסים שלנו. זו חוצפה שהם מסיתים את ההמון שהוא מפרנס את החרדים המודרים מכל המשרות במדינה".

עם אישור החוק בממשלה הגיב יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ואמר כי ממשלת ישראל מוכרת את עתיד הילדים שלנו. לדבריו "ממשלת ישראל רוצה לקחת היום מדור שלם את האפשרות לפרנס את עצמו. מילא אם הם לא היו מבינים את הנזק שהם מעוללים, אבל כל מי שיושב בממשלה הזאת מבין שהוא מוכר את הילדים שלנו. פשוט לא אכפת להם. הכל פוליטיקה".



ביש עתיד הוסיפו כי "ממשלת ישראל מובילה מחטף כדי לבטל את לימודי המתמטיקה והאנגלית לילדי ישראל. הממשלה ממשיכה לקחת את ישראל אחורה. כל מה שמעניין אותה זה הפוליטיקה בשביל להישאר בכיסא. הכל מותר. היא מפקירה את הילדים של כולנו. את הילדים שנגזלים מהם הכלים הבסיסים להשכלה, פרנסה ועצמאות. ואת הילדים שיצטרכו לשאת על כתפיהם כל חייהם, את הנזק שמעוללת הממשלה הזו.

"המאבק הזה הוא לא בין חרדים לחילונים, המאבק הזה הוא בין פוליטיקה מושחתת לבין אנשים שאכפת להם. אם למישהו בממשלה הזאת עוד אכפת מעתיד ילדינו הוא יתנגד היום בתוקף למהלך השערורייתי הזה."
הסתה לפיד יש עתיד חרדים אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד